Asukoht | Tagasild vasakul |
---|---|
Asukoht | Tagasild paremal |
Jämedus/Tugevus (mm) | 16 |
Kaal (kg) | 0.22 |
Materjal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
Siseläbimõõt [mm] | 95 |
Välisläbimõõt [mm] | 130 |
IVECO | 0 0718 5250 |
---|---|
IVECO | 0 4010 2140 |
IVECO | 0 4010 2143 |
IVECO | 0718 5250 |
IVECO | 4010 2140 |
IVECO | 4010 2143 |
IVECO | 718 5250 |
IVECO | 000718 5250 |
IVECO | 004010 2140 |
IVECO | 004010 2143 |
IVECO | 00718 5250 |
IVECO | 04010 2140 |
IVECO | 04010 2143 |
DT Spare Parts | 7.32220 |
---|---|
AUGER | 76654 |
AUTOKIT | 01.97352 |
ELRING | 454.000 |
dph | 82965 |
AKRON-MALÒ | 646FL |
VEMA | 4444283 |
STELLOX | 81-01297-SX |
CASALS | 20361 |
SAMPA | 061.348 |
REPKIT | RKB1947 |
BERGKRAFT | BK6120143 |
BTA | B06-2013 |
IMEX | IMX 0057185250 |
WILMINK GROUP | WG1192862 |
WILMINK GROUP | WG1223451 |
RYME | 17584 |
PE Automotive | 026.010-00A |
ST-TEMPLIN | 11.060.0814.010 |
SKF | VKS 6326 |
CORTECO | 12015509B |
EBS | EKOS.205 |
AKRON-MALÒ | 646FL |
DT Spare Parts | 7.32220 |
IRISBUS | 0 0718 5250 |
IRISBUS | 0 4010 2140 |
IRISBUS | 0 4010 2143 |
ST-TEMPLIN | 11.060.0814.170 |
SKT | 412312-VN |
FAST | FT49910 |
Automotive RYME | 17584 |
C.E.I | 239.412 |
MEC-DIESEL | 521005 |
MEC-DIESEL | 521973 |
ADR | 28510237 |
WILMINK GROUP | WG2247989 |
WILMINK GROUP | WG2325015 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname