Asukoht | sees |
---|---|
Laius (mm) | 43 |
Kaal (kg) | 2.402 |
Siseläbimõõt [mm] | 70 |
Välisläbimõõt [mm] | 130 |
Laagriteostus | koonusrulllaager |
IVECO | 0190 5273 |
---|---|
VOLVO | 1584340 |
IVECO | 190 5273 |
VOLVO | 8151816 |
IVECO | 001905 273 |
IVECO | 1905 273 SK1 |
DT | 1.17233 |
---|---|
TIMKEN | SET1165 |
TIMKEN | SET244 |
AUGER | 56380 |
FEBI BILSTEIN | 9876 |
FAG | 201028 |
FAG | 538971 |
FAG | 723 0140 10 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 03.31.028 |
DYNAMATRIX | DWB5124 |
DYNAMATRIX | DWB5343 |
CRAFT BEARINGS | CRF-T2ED070 |
STELLOX | 83-00442-SX |
STELLOX | 84-40215-SX |
SAMPA | 030.354 |
BERGKRAFT | BK8401141 |
BTA | B01-5124 |
BTA | B01-5343 |
IMEX | IMX 0048151816 |
FERSA | JF 7049 A/10 |
DSS | 205051 |
FAG | 201056 |
TIMKEN | SET1200 |
SKF | VKBA 5124 |
SKF | VKBA 5343 |
SKF | VKHB 2024 |
PE Automotive | 120.083-00A |
PE Automotive | 070.850-10A |
SAMPA | 060.628 |
AUGER | 77273 |
STELLOX | 83-00472-SX |
DT Spare Parts | 1.17233 |
PE Automotive | 140.049-10A |
Fersa Bearings | JF 7049 A/10 |
SCANIA | 322748 |
SCANIA | 0322748 |
SNR | HDB096 |
IRISBUS | 1905 273 SK1 |
DSS | 205051OEM |
AIC | 73329 |
IMEX | IMX 0051905273 |
MEC-DIESEL | 640012 |
MEC-DIESEL | 640047 |
MEC-DIESEL | 640210 |
MEC-DIESEL | 642780 |
MEC-DIESEL | 642790 |
MEC-DIESEL | 642805 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname