FEBI BILSTEIN Veepump, mootori jahutus 09262

Keskmine
22,30 €
08.05.2024
1
21,64 €
09.05.2024
2
Kaal (kg) 0.889
Materjal tihend Paber
Materjal Alusulam
Ventilaatorilabade/labade arv 8
Hammastehulk 20
OE-numbri jaoks 1201.91
Materjal veepumbatiivik Plastik
Täiendav tooteinfo koos tihendiga
Hooldusinfot jälgida
CITROEN 1201.91
PEUGEOT 1201.91
CITROEN 1201 93
CITROEN 1201 A1
SUZUKI 17400 86CB0
SUZUKI 1741066G00
TOYOTA 17410-66G00
SUZUKI 1741066G01
HYUNDAI 25111-29000
HYUNDAI 25111-29001
FIAT 71739136
FIAT 71739137
CITROEN 9565.0955
FIAT 9565095580
LANCIA 95666768
CITROEN 9566.6768
FIAT 9566945680
LANCIA 9566945688
FIAT 9566945688
FIAT 95669 50080
FIAT 9567521488
LANCIA 9627667988
FIAT 9627 667 988
CITROEN E111631
PEUGEOT E111631
CITROEN 120152
PEUGEOT 120152
CITROEN 120165
PEUGEOT 120165
CITROEN 120167
PEUGEOT 120167
CITROEN 1201A4
PEUGEOT 1201A4
SUZUKI 1740086CB1
FIAT 95666768
PEUGEOT 95 650 955
PEUGEOT 95 666 768
PEUGEOT 1201 93
PEUGEOT 1201 A1

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname