Kaal (kg) | 0.32 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 30 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kuullaagriga |
MERCEDES-BENZ | 1404100181 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 140 410 07 81 |
MERCEDES-BENZ | 140 410 07 81 S1 |
MERCEDES-BENZ | A140 410 0181 |
MERCEDES-BENZ | A140 410 0781 |
MERCEDES-BENZ | 140 410 01 81 S1 |
MERCEDES-BENZ | A140 410 01 81 S1 |
MERCEDES-BENZ | A140 410 07 81 S1 |
BIRTH | 50825 |
---|---|
BIRTH | 51051 |
TOPRAN | 408 160 |
GSP | 530178 |
PATRON | PSB1031 |
STELLOX | 71-21381-SX |
STELLOX | 71-21385-SX |
OSSCA | 39417 |
FEBI BILSTEIN | 1567 |
VAICO | V30-2388 |
MEYLE | 014 041 0051/S |
MEYLE | 014 041 0051 |
SWAG | 10 86 0044 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.34.025 |
VEMA | VE50825 |
VEMA | VE51051 |
OSSCA | 23998 |
CAUTEX | 767418 |
CAUTEX | 767419 |
Metalcaucho | 48468 |
Metalcaucho | 48469 |
STC | T448468 |
STC | T448469 |
WILMINK GROUP | WG2026653 |
WILMINK GROUP | WG2026675 |
FARE SA | 29046 |
FARE SA | 29047 |
4U Autoparts | 71376MR |
SCHNIEDER AUTOTECH | BZS35.00239 |
FREY | 765401701 |
FREY | 765403001 |
PLYOM | P767418 |
PLYOM | P767419 |
OPTIMAL | F3-9994 |
OPTIMAL | F3-9995 |
MDR | GSP-530178 |
FARE-MX | 29046 |
FARE-MX | 29047 |
SPICER | B-10104-00 |
WILMINK GROUP | WG2238243 |
WILMINK GROUP | WG2238246 |
GSP-BR | 530178 |
WTI Automotive | A592880 |
WTI Automotive | A592881 |
FARE-CO | 29046 |
FARE-CO | 29047 |
FARE-RCH | 29046 |
FARE-RCH | 29047 |
GSP | 539001 |
EDS – ALL DRIVESHAFT | 2262279-GE |
IMEX | IMX CBM |
BAPMIC | BF0319640034 |
zentparts | Z13066 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname