Paksus (mm) | 8 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.022 |
Siseläbimõõt [mm] | 20.5 |
Välisläbimõõt [mm] | 34 |
DIN/ISO | 74361 |
Pealispind | õlitatud |
Pealispind | tühi |
IVECO | 0 0112 1810 |
---|---|
IVECO | 0112 1810 |
MERCEDES-BENZ | 074361 020351 |
MERCEDES-BENZ | 074361 020352 |
MAN | 81.45502.0000 |
MAN | 81.45502.0007 |
MAN | 81.45502.0008 |
MERCEDES-BENZ | A074361 020351 |
MERCEDES-BENZ | A074361 020352 |
MAN | N1.01101.2840 |
MAN | N1.01105.7257 |
IVECO | 000112 1810 |
IVECO | 00112 1810 |
DT Spare Parts | 9.12002 |
---|---|
AUGER | 65570 |
FEBI BILSTEIN | 1244 |
SWAG | 99 90 1244 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 83.20.002 |
KM Germany | 030 3023 |
KM Germany | 30 3023 |
STELLOX | 89-05807-SX |
SEM LASTIK | 14661 |
SAMPA | 020.460 |
BERGKRAFT | BK9001041 |
OREX | 133024 |
LEMFÖRDER | 24766 01 |
PE Automotive | 037.070-00A |
PE Automotive | 017.106-00A |
PE Automotive | 077.023-00A |
PE Automotive | 047.114-00A |
ST-TEMPLIN | 11.012.1905.680 |
DT Spare Parts | 9.12002 |
SAF | 4 141 1002 00 |
BPW | 02.5615.20.90 |
KASSBOHRER | 0.174.361.105 |
NEOPLAN | 81.45502.0000 |
NEOPLAN | 81.45502.0007 |
NEOPLAN | 81.45502.0008 |
NEOPLAN | N1.01101.2840 |
NEOPLAN | N1.01105.7257 |
EVOBUS | 074361 020352 |
EVOBUS | A074361 020352 |
RYME | 048007 |
TIGRIL | DB24.0021 |
Automotive RYME | 048007 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname