Ühendustehnika | M4 |
---|---|
Väändejõud alates [Nm] | 10 |
Väändejõud kuni [Nm] | 18 |
Keermemõõt | M10x1,25 |
Täispikkus | 89.4 |
Võtme suurus | 12 |
Voolutugevus (A) | 10 |
Installatsioonisobivus | 120 |
Hõõgküünlateostus | Hõõgküünal, metall |
Pikkus 1 [mm] | 52 |
Pikkus 2 [mm] | 22 |
Pinge [V] | 12 |
Väändejõud [Nm] | 2.5 |
Kütteaeg [min] | 7 |
HYUNDAI | 36710-42000 |
---|---|
HYUNDAI | 36710 42010 |
HYUNDAI | 36710 42020 |
KIA | 36710 42020 |
HYUNDAI | 36710 42021 |
KIA | 36710 42021 |
HYUNDAI | 36710 42060 |
KIA | 36710 42060 |
HYUNDAI | 36710 42550 |
FORD | 5023129 |
FORD | EZD 18 |
MITSUBISHI | MD 050 212 |
MITSUBISHI | MD050212 |
MITSUBISHI | MD070194 |
MITSUBISHI | MD077167 |
FORD | EZD.18 |
FORD | EZD.U |
ISKRA | 11.721.799 |
---|---|
BorgWarner (BERU) | 673 MJ |
CHAMPION | CH94 |
NGK | Y115R |
NGK | Y115T |
NGK | Y115T1 |
EYQUEM | PVC 503 |
DENSO | DG-105 |
DELPHI | HDS232 |
ACDelco | 518GG |
ACDelco | 93893058 |
AUTO DELTA | 3409 |
BRISK | 11R173 |
BRISK | 11R173E |
BorgWarner (BERU) | GV673 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 221 147 |
VALEO | 345149 |
LUCAS DIESEL | LP010 |
BOSCH | 0 250 202 003 |
FAI | GGP22 |
NGK | 9974 |
BOSCH | 0 250 202 094 |
FEDERAL MOGUL | GP1056 |
BorgWarner (BERU) | 0100221147 |
BorgWarner (BERU) | 673 MJ |
BorgWarner (BERU) | GV673 |
AUTOLITE | B6N |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname