Asukoht | ees |
---|---|
Asukoht | all |
Asukoht | vasakul |
Pikkus (mm) | 380 |
Laius (mm) | 355 |
Materjal | Raudplekk |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | TC954 |
CITROEN | 3520.88 |
---|---|
PEUGEOT | 3520.88 |
CITROEN | 3520.A3 |
PEUGEOT | 3520.A3 |
CITROEN | 3520.E0 |
CITROEN | 3520.E1 |
PEUGEOT | 3520.E5 |
CITROEN | 3520.E5 |
CITROEN | 3520.F5 |
PEUGEOT | 3520.F5 |
CITROEN | 3520.F6 |
CITROEN | 3520.H2 |
PEUGEOT | 3520.H2 |
CITROEN | 3520.H6 |
CITROEN | 16 144 474 80 |
EGT | 141153EGT |
---|---|
EUROBRAKE | 59025011915 |
MONROE | L28526 |
QUINTON HAZELL | QSA1905S |
QUINTON HAZELL | QSA1903S |
SIDEM | 53574 |
MAPCO | 19474 |
RUVILLE | 936624 |
SPIDAN | 50180 |
BORG & BECK | BCA5982 |
MGA | SB8726 |
FIRST LINE | FCA5982 |
MGA | SB8725 |
MGA | SB8756 |
SACHS | CA1076L |
LEMFÖRDER | 28125 |
QUINTON HAZELL | QSA9916S |
UNIPART | GSJ1203 |
BIRTH | BR1542 |
FAI | SS929 |
MOTAQUIP | VSA977 |
VEMA | 22557 |
QUICK STEER | WA7266 |
DEEZA | PG-H114 |
KEY PARTS | KCA5982 |
MOOG | CI-WP-0591 |
CORTECO | 49400133 |
TRISCAN | 8500 28526 |
TEKNOROT | P-636A |
TALOSA | 40-09936 |
MOOG | CI-WP-0601 |
MEYLE | 11-16 050 0036/HD |
RTS | 96-00780-2 |
AYD | 97CI01901 |
AYD | 97PU01901 |
MOOG | CI-WP-0601P |
LEMFÖRDER | 28125 01 |
sbs | 19025011907 |
FR REDAELLI | CI-907A |
BLUE PRINT | 11-16 050 0036/HD |
SKF | VKDS 323160 B |
SKF | VKDS 323166 B |
SKF | VKDS 323168 B |
SKF | VKDS 323177 B |
NAPA | NST2037 |
Schaeffler FAG | 821 1016 10 |
APEC | AST2037 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname