Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | paremal |
Pikkus (mm) | 350 |
Laius (mm) | 378 |
Kõrgus (mm) | 70 |
Materjal | Raudplekk |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | TC705 |
CITROEN | 3521.75 |
---|---|
PEUGEOT | 3521.92 |
CITROEN | 3521.A7 |
PEUGEOT | 3521.A7 |
CITROEN | 3521.A8 |
PEUGEOT | 3521.A8 |
PEUGEOT | 3521 G7 |
CITROEN | 95685513 |
CITROEN | 16 144 475 80 |
CITROEN | 3521 G7 |
EGT | 141248EGT |
---|---|
QUINTON HAZELL | QSA992S |
LEMFÖRDER | 17438 |
TRW | JTC821 |
MAPCO | 19440 |
SIDEM | 7775 |
RUVILLE | 936619 |
NK | 5011914 |
OCAP | 0780073 |
SACHS | CA1021R |
QUINTON HAZELL | QSJ1441S |
MOTAQUIP | VSA145 |
MONROE | L28509 |
BORG & BECK | BCA5657 |
FIRST LINE | FCA5657 |
SPIDAN | 51481 |
MOPROD | MBJ1441 |
UNIPART | GSJ3072 |
BIRTH | BR1308 |
DYS | 20-00668-1 |
FAI | SS643 |
MOTAQUIP | VSA182 |
VEMA | 16762 |
DEEZA | PG-H105 |
FR REDAELLI | CI-906 |
KAGER | 87-0378 |
LEMFÖRDER | 17438 02 |
CORTECO | 49397118 |
AYD | 9701751 |
TRISCAN | 8500 28509 |
JP GROUP | 3140100689 |
TEKNOROT | CI-427A |
AUTOMEGA | 1101904 |
EUROBRAKE | 59025011914 |
MOOG | CI-WP-0159 |
MOOG | CI-WP-13402 |
MEYLE | 40-16 050 0004/HD |
Schaeffler FAG | 821 0470 10 |
SKF | VKDS 323161 B |
SKF | VKDS 323167 B |
SKF | VKDS 323169 B |
SKF | VKDS 323178 B |
SKF | VKDS 323029 B |
NK | 3521.A8 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname