Pikkus (mm) | 115 |
---|---|
Laius (mm) | 84 |
Kõrgus (mm) | 65 |
Keermemõõt | Pinch Bolt 19mm |
Paaristoote koodid | TC502 |
AUDI | 893 407 366B |
---|---|
AUDI | 893 407 366D |
AUDI | 895 407 366 |
AUDI | 8A0 407 366 |
EGT | 101009EGT |
---|---|
DA SILVA | A030120 |
FEBI BILSTEIN | 09009 |
FEBI BILSTEIN | 02058 |
QUINTON HAZELL | QSJ1346S |
TRW | JBJ118 |
OCAP | 0482005 |
RUVILLE | 915717 |
LEMFÖRDER | 027 290 067 504 |
SIDEM | 37681 |
LEMFÖRDER | 10054 |
SPIDAN | 46067 |
NK | 5044730 |
MAPCO | 19685 |
BIRTH | CD2005 |
RTS | 93-05941 |
SACHS | BJ0174R |
UNIPART | GSJ918 |
TRW | 02-BJ-7177 |
MEYLE | 116 010 7177 |
MOTAQUIP | VSJ685 |
VEMA | 16624 |
MONROE | L29511 |
AYD | 92AU00385 |
MOPROD | MBJ1346 |
METZGER | 57003912 |
BORG & BECK | BBJ5169 |
MGA | SR7491 |
FIRST LINE | FBJ5169 |
COMLINE | CBJ6008 |
FAI | SS561 |
FRAP | 1757 |
QUICK STEER | BJ7386 |
DEEZA | AD-F124 |
FR REDAELLI | 6-59K |
SWAG | 32 78 0016 |
CORTECO | 49399202 |
TRISCAN | 8500 29511 |
TALOSA | 47-02041 |
MOOG | AU-BJ-7177 |
DYS | 27-06052 |
OPTIMAL | G3-120 |
JP GROUP | 1140302289 |
BECK/ARNLEY | 101-4104 |
LEMFÖRDER | 10054 02 |
TEKNOROT | A-402K |
AYD | A03-0120 |
SKF | VKDS 311014 |
Schaeffler FAG | 825 0290 10 |
MOOG | K90505 |
MOOG | K90503 |
MOOG | K500010 |
IMPORT DIRECT | BJ07057 |
MAS INDUSTRIES | BJ12084 |
MEVOTECH | MK90503 |
MEVOTECH | MK90505 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname