Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | paremal |
Pikkus (mm) | 610 |
Laius (mm) | 285 |
Kõrgus (mm) | 85 |
Materjal | Raudplekk |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | TC2674 |
FORD | 1702970 |
---|---|
FORD | 1709457 |
FORD | 1742265* |
FORD | 1 857 345 |
FORD | 1 865 168 |
FORD | 1 865 173 |
FORD | 1 866 068* |
FORD | BV61 3A423 AAC |
FORD | BV61-3A423-AAD |
FORD | 2 172 992 |
FORD | 2 173 539 |
FORD | AV61 3A423 LB |
FORD | F1F1 3A423 AAA |
FORD | F1F1 3A423 AAB |
FORD | BV613A423AAB(-) |
FORD | BV61 3A423 BAB |
FORD | BV61 3A423 BAC |
FORD | AV61 3A423 LC |
MONROE | L16591 |
---|---|
TRW | JTC2286 |
METZGER | 58076602 |
SIDEM | 3677 |
FIRST LINE | FCA6993 |
MEYLE | 716 050 0016 |
NK | 5012575 |
BORG & BECK | BCA6993 |
NK | 5012574 |
A.B.S. | 211321 |
OCAP | 0788069 |
SPIDAN | 50621 |
MGA | SB7039 |
FAI | SS7422 |
COMLINE | CCA2287R |
MOTAQUIP | LVSA1486 |
FRAP | 4437 |
TRISCAN | 8500 16591 |
VAICO | V25-0660 |
AYD | 9710459 |
CORTECO | 49398524 |
MOTAQUIP | LVSA1488 |
FEBI BILSTEIN | 105736 |
MEYLE | 716 050 0016/S |
LEMFÖRDER | 38553 01 |
OPTIMAL | G6-1403 |
MOOG | FD-WP-12508 |
TEKNOROT | FO-498 |
Schaeffler FAG | 821 0861 10 |
BLUE PRINT | 716 050 0016 |
SKF | VKDS 324016 B |
MEYLE | 716 050 0016/HD |
NAPA | NST2291 |
AYD | 97FR10459 |
APEC | AST2291 |
KYB | KSC4120 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname