Asukoht | taga |
---|---|
Asukoht | all |
Asukoht | vasakul |
Pikkus (mm) | 490 |
Laius (mm) | 180 |
Kõrgus (mm) | 100 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | TC2455 |
Materjal | Alumiinium |
AUDI | 8K0 407 693F |
---|---|
AUDI | 8K0 407 693H |
AUDI | 8K0 407 693K |
AUDI | 8K0 407 693N |
QUINTON HAZELL | QSJ3564S |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 34822 |
METZGER | 58007501 |
MAPCO | 52726 |
SIDEM | 37076 |
FIRST LINE | FCA6741 |
SPIDAN | 50387 |
OCAP | 0392650 |
MONROE | L29A22 |
BORG & BECK | BCA6741 |
MGA | SB8991 |
TRW | JTC2313 |
FAI | SS2721 |
MOTAQUIP | LVSA1379 |
FRAP | 3994 |
FRAP | 3751 |
OPTIMAL | G5-798 |
VAICO | V10-1875 |
CORTECO | 49399038 |
TRISCAN | 8500 295022 |
FIRST LINE | FCA7343 |
SWAG | 30 93 4822 |
BECK/ARNLEY | 102-7563 |
DORMAN | 521-335 |
MOOG | AU-TC-8081 |
SOMORA | 021782A |
MEYLE | 116 050 0172/HD |
TEKNOROT | A-581 |
COMLINE | CCA1221 |
BECK/ARNLEY | 101-4966 |
MOOG | RK620802 |
AYD | 94AU08324 |
OPTIMAL | G5-963 |
Schaeffler FAG | 821 0825 10 |
TRW | JTC348 |
SKF | VKDS 321505 B |
EGT | 141224EGT |
NAPA | NST2413 |
BECK/ARNLEY | 102-7586 |
MOOG | K620802 |
MAS INDUSTRIES | CB12153 |
MAS INDUSTRIES | CB12153PR |
MEVOTECH | CMS70145 |
MEVOTECH | MS70145 |
APEC | AST2413 |
KYB | KSC4077 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname