Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | paremal |
Pikkus (mm) | 395 |
Laius (mm) | 380 |
Kõrgus (mm) | 82 |
Varda tüüp | Tagumine varras |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | TC2429 |
VAUXHALL | 13273605 |
---|---|
OPEL | 13 273 605 |
VAUXHALL | 13 280211 |
OPEL | 13 280 211 |
VAUXHALL | 13318885 |
OPEL | 13 318 885 |
SAAB | 13 318 887 |
VAUXHALL | 13 318 887 |
OPEL | 13 318 887 |
VAUXHALL | 22 792 991 |
CHEVROLET | 23361709 |
OPEL | 352071 |
OPEL | 352080 |
OPEL | 352521 |
OPEL | 352870 |
OPEL | 352872 |
OPEL | 22 79 2991 |
CHEVROLET | 22 79 2991 |
EGT | 141509EGT |
---|---|
SOMORA | 226181 |
EUROBRAKE | 59025013638 |
KAGER | 87-0465 |
SIDEM | 9173 |
MOOG | OP-WP-8348 |
FAI | SS7075 |
CORTECO | 49398770 |
TEKNOROT | O-518 |
AYD | 97OP07035 |
APPLUS | 18146AP |
LEMFÖRDER | 37388 01 |
WERTTEILE | WEZD3541 |
QUINTON HAZELL | QSA2426S |
MEYLE | 616 050 0016 |
RUVILLE | 939105 |
FEBI BILSTEIN | 39352 |
TRW | JTC2564 |
MAPCO | 59773 |
MOOG | OP-TC-8348 |
SPIDAN | 50952 |
TRISCAN | 8500 24549 |
SIDEM | 9073 |
BORG & BECK | BCA6834 |
FIRST LINE | FCA6834 |
MONROE | L24549 |
NK | 5013638 |
VAICO | V40-4124 |
MGA | SB7355 |
KAGER | 87-1737 |
TOPRAN | 207 968 |
COMLINE | CCA2071 |
MOTAQUIP | LVSA1592 |
FRAP | 4121 |
NAPA | NST2606 |
BGA | TRC6504 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname