Pikkus (mm) | 333 |
---|---|
Laius (mm) | 30 |
Kõrgus (mm) | 95 |
Keermemõõt 2 | M10x1.5 |
Keermemõõt 1 | M10x1.5 |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
PEUGEOT | 5087.57 |
---|---|
CITROEN | 5087.57 |
CITROEN | 5087.64 |
PEUGEOT | 5087.64 |
CITROEN | 16 109 302 80 |
PEUGEOT | 16 109 302 80 |
DS | 1610930280 |
DS | 5087 64 |
TOYOTA | SU001 B4383 |
TEDGUM | 00146798 |
---|---|
MOTOTECHNIKA | 05-LS-02 |
EGT | 131076EGT |
EGT | 131900EGT |
TRW | JTS603 |
A.B.S. | 260649 |
BORG & BECK | BDL7107 |
UNIPART | GSJ5913 |
UNIPART | GSJ6164 |
A.B.S. | 260626 |
FAI | SS7028 |
DEEZA | PG-L129 |
KEY PARTS | KDL7136 |
TEDGUM | 00516802 |
KLAXCAR FRANCE | 47392z |
VAICO | V22-0161 |
KAGER | 85-0826 |
FARE SA | F0905CI |
AYD | 96PU07198 |
MGA | SA5397 |
SKF | VKDS 343003 |
QUINTON HAZELL | QLS3549S |
TRISCAN | 8500 28621 |
OPTIMAL | G7-1286 |
FIRST LINE | FDL7136 |
FIRST LINE | FDL7154 |
SWAG | 62 93 6440 |
BORG & BECK | BDL7154 |
RTS | 97-00597 |
FLENNOR | FL0175-H |
MGA | SA5389 |
SASIC | 2300030 |
FRAP | 3787 |
MONROE | L28621 |
CORTECO | 49395297 |
BLUE PRINT | 11-16 060 0028 |
MOOG | PE-LS-3817 |
SIDEM | 53068 |
QUINTON HAZELL | QLS3558S |
FEBI BILSTEIN | 30164 |
FIRST LINE | FDL7107 |
BORG & BECK | BDL7136 |
SPIDAN | 50291 |
SWAG | 62 93 0164 |
MOOG | CI-LS-7236 |
TRW | JTS642 |
SPIDAN | 50578 |
FEBI BILSTEIN | 36440 |
SIDEM | 53663 |
OCAP | 0502663 |
LEMFÖRDER | 33725 01 |
NAPA | NST4014 |
NAPA | NST4244 |
SKF | VKDS 343032 |
APEC | AST4014 |
APEC | AST4244 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname