Pikkus (mm) | 420 |
---|---|
Laius (mm) | 350 |
Kõrgus (mm) | 80 |
Varda tüüp | Längslenker |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Keermemõõt 1 | M12x1.5 |
VW | 6Q0 407 151D |
---|---|
SKODA | 6Q0 407 151D |
SEAT | 6Q0 407 151DL |
SKODA | 6Q0 407 151DL |
VW | 6Q0 407 151DL |
VW | 6Q0 407 151E |
SEAT | 6Q0 407 151E |
SKODA | 6Q0 407 151E |
VW | 6Q0 407 151L |
SEAT | 6Q0 407 151L |
SKODA | 6Q0 407 151L |
SEAT | 6Q0407151D* |
SOMORA | 355481A |
---|---|
SOMORA | 355482 |
SOMORA | 355482A |
SIDEM | 57076 |
QUINTON HAZELL | QSA1950S |
FEBI BILSTEIN | 27530 |
RUVILLE | 937808 |
MOOG | VO-WP-1116 |
BIRTH | BR1705 |
JP GROUP | 1140105379 |
JP GROUP | 1140105389 |
MONROE | L29566 |
FEBI BILSTEIN | 37197 |
KLOKKERHOLM | 7514361A1 |
KLOKKERHOLM | 7514362A1 |
KLOKKERHOLM | 9506360A1 |
BORG & BECK | BCA6103 |
SIDEM | 57176 |
MGA | SB8752 |
FIRST LINE | FCA6103 |
COMLINE | CCA1181 |
SPIDAN | 45219 |
LEMFÖRDER | 28646 |
UNIPART | GSJ3260 |
MGA | SB8817 |
FAI | SS1276 |
MOTAQUIP | VSA926 |
QUICK STEER | WA7136 |
DEEZA | SK-H111 |
KEY PARTS | KCA6103 |
MAPCO | 59813/1 |
OPTIMAL | G6-1410 |
TEKNOROT | SK-411 |
CORTECO | 49398873 |
MOOG | VO-WP-1116P |
TRISCAN | 8500 29566 |
LEMFÖRDER | 28646 01 |
RTS | 96-05341-2 |
TALOSA | 40-03596 |
FAG | 824 0003 30 |
FAG | 824 0004 30 |
FR REDAELLI | 6-937 |
BLUE PRINT | 116 050 0018 |
NAPA | NST2146 |
BGA | TRC7987 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname