Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | paremal |
Pikkus (mm) | 495 |
Laius (mm) | 460 |
Kõrgus (mm) | 75 |
Materjal | Metall |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kande-/juhtliigendita |
Paaristoote koodid | TC1292 |
FORD | 1438315 |
---|---|
FORD | 143 83 16 |
FORD | 149 56 66 |
FORD | 1553246 |
FORD | 1 735 889 |
FORD | 4042022 |
FORD | 4140393 |
FORD | 4164518 |
FORD | 4372130 |
FORD | 4540774 |
FORD | 6C11 3A052 EB |
FORD | 6C11 3A052 FA |
FORD | 6C11 3A052 FB |
FORD | 6C11 3A052 FC |
FORD | YC153A052AH |
FORD | YC15-3A052-AJ |
FORD | YC15-3A052-AK |
FORD | 6C113A0-52EA |
FORD | YC153A0-52AL |
FORD | YC15 3A052 AM |
FEBI BILSTEIN | 22862 |
---|---|
TRW | JTC1334 |
RUVILLE | 935253 |
QUINTON HAZELL | QSA1979S |
SIDEM | 4271 |
OCAP | 0783869 |
BIRTH | BR1714 |
SPIDAN | 45497 |
MEYLE | 716 050 0021 |
METZGER | 58037802 |
BORG & BECK | BCA6163 |
MGA | SB7769 |
FIRST LINE | FCA6163 |
COMLINE | CCA2025 |
UNIPART | GSJ3147 |
FAI | SS1336 |
MOTAQUIP | VSA998 |
FRAP | 2559 |
DEEZA | FO-H148 |
KEY PARTS | KCA6163 |
KLOKKERHOLM | 2509361A1 |
MOOG | FD-WP-2524 |
KLOKKERHOLM | 2509362A1 |
OPTIMAL | G6-846 |
JP GROUP | 1540100589 |
KLOKKERHOLM | 2510362A1 |
KAGER | 87-0487 |
TALOSA | 40-00023 |
LEMFÖRDER | 38504 01 |
MOOG | FD-WP-2524P |
TEKNOROT | FO-828 |
EUROBRAKE | 59025012549 |
AYD | 97FR01699 |
AYD | A06-0846 |
EUROBRAKE | 59025012550 |
SKF | VKDS 324012 |
Schaeffler FAG | 821 0264 10 |
SKF | VKDS 322111 B |
BLUE PRINT | 716 050 0021 |
NAPA | NST2083 |
APEC | AST2083 |
KYB | KSC4032 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname