Pistikkontaktide arv | 3 |
---|
OPEL | 1235 269 |
---|---|
OPEL | 12 474 32 |
CITROEN | 1920.SR |
PEUGEOT | 1920.SR |
CITROEN | 1920.TS |
PEUGEOT | 1920.TS |
FIAT | 46798365 |
LANCIA | 46798365 |
ALFA ROMEO | 46798365 |
ALFA ROMEO | 552 018 74 |
FIAT | 5520 1874 |
LANCIA | 5520 1874 |
LANCIA | 55216241 |
VAUXHALL | 55216241 |
OPEL | 55 216 241 |
FIAT | 5 521 624 1 |
OPEL | 6238646 |
GENERAL MOTORS | 6238646 |
OPEL | 93178046 |
GENERAL MOTORS | 93178046 |
VAUXHALL | 93178046 |
OPEL | 93 190 703 |
VAUXHALL | 93190703 |
ALFA ROMEO | 552 1624 1 |
FIAT | 55283973 |
FEBI BILSTEIN | 28129 |
---|---|
MEAT & DORIA | 87332 |
ERA | 550002 |
FAE | 79171 |
INTERMOTOR | 19047 |
INTERMOTOR | 19047 |
METZGER | 0903027 |
VEMO | V40-72-0406 |
EFI Automotive | 141209 |
EFI Automotive | 141203 |
HOFFER | 7517332 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70630008 |
FACET | 9.0380 |
ELTA AUTOMOTIVE | XCS6066 |
HELLA | 6PU 009 121-331 |
NGK | 81113 |
FACET | 453 380 |
MESSMER | 550002 |
BBT | CSS1302 |
ERA | 520002 |
ELTA AUTOMOTIVE | SEB1165 |
EPS | 1.953.380 |
ERA | 550002A |
SWAG | 70 92 8129 |
KW | 453 380 |
BOSCH | 0 986 280 466 |
INTERMOTOR | 19047 |
EFI Automotive | 141209 |
EFI Automotive | 141203 |
NTK (NGK-GROUP) | 81113 |
VALEO | 366442 |
INTERMOTOR | 19047 |
VALEO | 141219 |
EFI | 141219 |
VALEO | 366731 |
EFI | 79171F |
EFI | 79172F |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname