Hulk | 6 |
---|
MERCEDES-BENZ | 001420 98 20 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 002420 15 20 |
MERCEDES-BENZ | A 001 420 9820 |
MERCEDES-BENZ | A 002 420 1520 |
MERCEDES-BENZ | A00 242 03 720 |
MERCEDES-BENZ | 002 420 37 20 |
TEXTAR | 2115307 |
---|---|
A.B.S. | 36716 |
A.B.S. | 36904 |
TEXTAR | 82500500 |
TRW | PFK482 |
NK | 7933635 |
A.B.S. | 1635Q |
OJD (QUICK BRAKE) | 1635 |
BOSCH | 0 986 460 966 |
BREMBO | P 50 010 |
ROADHOUSE | 2379.20 |
BOSCH | 0 986 424 170 |
BREMBO | P 50 022 |
NK | 2133145 |
NK | 2133146 |
BOSCH | 0 986 474 953 |
BOSCH | 0 986 474 954 |
ATE | 13.0460-4202.2 |
OJD (QUICK BRAKE) | 109-1635 |
METZGER | Z 1635 |
KAWE | Q 1635 |
BOSCH | 1 987 474 660 |
ATE | 13.0460-0236.2 |
MINTEX | MDB1724 |
ATE | 13.0460-4201.2 |
TRW | GDB962 |
FERODO | FDB646 |
ICER | 180861 |
TRW | BHS170 |
TRW | BHS171 |
TRW | BHS170E |
TRW | BHS171E |
FERODO | FDB1037 |
REMSA | 0379.00 |
HELLA | 8DB 355 008-181 |
ATE | 1304600268202 |
APEC braking | KIT1042 |
APEC | KIT1042 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname