Laius (mm) | 25 |
---|---|
Pidurisüsteem | ATE (TEVES) |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 160 |
BMW | 3441 1160 729 |
---|---|
BMW | 3441 1160 924 |
BMW | 3441 6761 289 |
EGT | 421530EGT |
---|---|
ATE | 650248 |
QUINTON HAZELL | BBF895 |
FTE | BB1158A5 |
PEX | 6.130 |
MGA | M738 |
ROULUNDS BRAKING | 680626 |
METZGER | KR 626 |
METZGER | MG 626 |
UNIPART | GBS1335AF |
HP (ZEBRA) | 1629 |
APEC braking | SHU546 |
LEMFÖRDER | 13320 |
TEXTAR | 98101 0455 |
TRUSTING | 1019.026 |
SCT Germany | SS 525 |
WOKING | 4406.00 |
ATE | 03-0137-0248-2-01 |
FIRST LINE | BBS6246 |
ATE-CN | 03.01370248.2 |
WERTTEILE | WTS9605 |
TEXTAR | 91045500 |
JURID | 362375J |
BENDIX | 362375B |
MINTEX | MFR428 |
QUINTON HAZELL | BS895 |
FEBI BILSTEIN | 10285 |
TRW | GS8594 |
FERODO | FSB546 |
BORG & BECK | BBS6246 |
NK | 2715553 |
MGA | M738R |
BREMBO | S 06 508 |
BOSCH | 0 986 487 520 |
ZIMMERMANN | 10990.103.3 |
ROADHOUSE | 4406.00 |
LPR | 04685 |
ATE | 03.0137-0248.2 |
A.B.S. | 8950 |
Brake ENGINEERING | SH2498 |
GIRLING | 5185942 |
ZIMMERMANN | 10990.105.9 |
NECTO | N1544 |
fri.tech. | 1019.026 |
MOTAQUIP | VBS552 |
VAICO | V20-0074 |
LEMFÖRDER | 13320 01 |
MEYLE | 314 042 0005 |
VAICO | V20-0078 |
REMSA | 4406.00 |
BENDIX | 610226 |
PAGID | H8895 |
BREMBO | S 24 527 |
APEC braking | SHU546 |
SCT - MANNOL | SS 525 |
ATE-CN | 03-0137-0248-2-01 |
ATE-CN | 650248 |
APEC | SHU546 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname