Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 16 |
---|---|
Jämedus/Tugevus 2 (mm) | 16 |
WVA-number | 21543 |
WVA-number | 21544 |
Kõrgus 1 (mm) | 50.8 |
Kõrgus 2 (mm) | 50.8 |
Kulumisandur | koos akustilise kulumishoiatusega |
Täiendav tooteinfo | ilma lisavarustuseta |
Pidurisüsteem | AKEBONO |
Laius 1 (mm) | 127.1 |
Laius 2 (mm) | 127 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kokkusurumisvastase plekita |
Kontrolltähistus | E1 90R-01881/448 |
Hõõrdkatte materjal | Semi-Metallic |
FMSI kood | D363-7253 D363-7347 |
OPEL | 1605825 |
---|---|
OPEL | 1605916 |
OPEL | 1605931 |
ISUZU | 8-94310-469 |
ISUZU | 8-94335-787-0 |
ISUZU | 8944611550 |
ISUZU | 8-94461-155-0 |
VAUXHALL | 8944611550 |
ISUZU | 8-94483220-0 |
ISUZU | 8944832201 |
VAUXHALL | 8944832201 |
ISUZU | 8-97114-300-0 |
ISUZU | 8-97114-300-1 |
VAUXHALL | 90541257 |
ISUZU | 94461155 |
VAUXHALL | 94461155 |
ISUZU | 94483220 |
VAUXHALL | 94483220 |
OPEL | 94 483 220 |
OPEL | 97114300 |
VAUXHALL | 97 11 4300 |
GENERAL MOTORS | GR05017 |
EGT | 321472EGT |
---|---|
BREMTEC | BT585 |
BREMTEC | BT585E |
Dr!ve+ | DP1010.10.1027 |
NK | 221405 |
ATE | 605942 |
VALEO | 598020 |
BOSCH | BP529 |
TEXTAR | 2154302 |
TEXTAR | 2154304 |
BENDIX | 572271B |
BENDIX | 572272B |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3609004 |
TRW | GDB3161 |
FERODO | FSL678 |
FTE | BL1338A2 |
BORG & BECK | BBP1476 |
OPTIMAL | 9642 |
ICER | 140854 |
A.B.S. | 36632 |
BARUM | BA2114 |
MGA | 384 |
GIRLING | 6131619 |
VALEO | 551759 |
BOSCH | 0 986 460 960 |
JURID | 572272J |
BREMBO | P 59 015 |
ZIMMERMANN | 21543.160.1 |
PEX | 7.233 |
LPR | 05P686 |
ROULUNDS BRAKING | 486681 |
NECTO | FD6527 |
TRUSTING | 253.0 |
METELLI | 22-0244-0 |
ROADHOUSE | 2238.14 |
ROADHOUSE | 2238.24 |
LPR | 05P685 |
FMSI-VERBAND | 7347-D363 |
ATE | 13.0460-5942.2 |
HP (ZEBRA) | 2624 |
REMSA | 238.04 |
PAGID | T3003 |
BENDIX | 572271 |
ROADHOUSE | 2238.04 |
Brake ENGINEERING | PA549 |
GIRLING | 6108709 |
VALEO | 597093 |
TEXTAR | 21543 165 0 5 T4047 |
JURID | 572271J |
UNIPART | GBP827AF |
FMSI-VERBAND | 7253-D363 |
NECTO | FD6527A |
ACDelco | AC486681D |
MAGNETI MARELLI | 363702160952 |
REMSA | 238.24 |
REMSA | 238.14 |
LEMFÖRDER | 20629 03 |
BENDIX | 510153 |
PEX | 7.233S |
AKEBONO | AN-248WK |
KAVO PARTS | BP-3500 |
SCT Germany | SP 174 |
fri.tech. | 253.0 |
CIFAM | 822-244-0 |
WOKING | P3383.04 |
WOKING | P3383.14 |
WOKING | P3383.24 |
MOTAQUIP | VXL646 |
JURID | 28 413 12 |
LEMFÖRDER | 20629 |
BENDIX | 572272 |
BENDIX | 342081 |
MAGNETI MARELLI | 363702160971 |
FMSI-VERBAND | 21543 |
FMSI-VERBAND | 21544 |
ROADHOUSE | 9479 |
JAPANPARTS | PA-904AF |
ROULUNDS BRAKING | 486686 |
KAGER | 35-0602 |
ATE | 13-0460-5942-2-02 |
ATE | 21543 |
GALFER | 21090 |
FEDERAL MOGUL | FP629 |
BENDIX Braking | BDP678 |
VAICO | V40-8025 |
MK Kashiyama | D4029M |
ASHIKA | 50-09-904 |
E.T.F. | 12-0367 |
KAVO PARTS | KBP-3503 |
OPEN PARTS | BPA0238.04 |
MINTEX | MDB1421 |
QUINTON HAZELL | BP554 |
APEC braking | PAD615 |
APEC braking | PAD653 |
TRW | GDB870 |
FERODO | FDB678 |
ICER | 140853 |
BLUE PRINT | ADZ94206 |
BLUE PRINT | ADZ94220 |
ATE-CN | 605942 |
MEYLE | 025 215 4316/W |
APEC braking | PAD615 |
APEC braking | PAD653 |
SCT - MANNOL | SP174 |
FMSI-VERBAND | 21467 |
FMSI-VERBAND | 21467 16 50 |
ATE-CN | 13-0460-5942-2-02 |
ATE-CN | 13.0460-5942.2 |
ATE-CN | 21543 |
BENDIX Braking | BDP678 |
STARLINE | BD S261 |
APEC | PAD615 |
APEC | PAD653 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname