Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 15 |
---|---|
Jämedus/Tugevus 2 (mm) | 15 |
WVA-number | 21089 |
WVA-number | 21090 |
Kõrgus 1 (mm) | 37.6 |
Kõrgus 2 (mm) | 37.6 |
Täiendav tooteinfo | ilma lisavarustuseta |
Pidurisüsteem | Continental |
Laius 1 (mm) | 125.4 |
Laius 2 (mm) | 125 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kokkusurumisvastase plekita |
Hõõrdkatte materjal | Semi-Metallic |
FMSI kood | D279-7182 |
Kulumisandur | kulumimärguande näidiku jaoks ettevalmistatud |
VOLVO | 3342534 |
---|---|
VOLVO | 3342534.9 |
SAAB | 4196317 |
SAAB | 5055967 |
SAAB | 8961856 |
SAAB | 8967101 |
SAAB | 8967119 |
SAAB | 8968026 |
AUTOMEGA | 1200797 |
---|---|
EGT | 321083iEGT |
Auto Parts | 81-20756-14.5 |
JP GROUP | 8163601113 |
GIRLING | 6101022 |
ATE | 603306 |
ATE | 607075 |
VALEO | 551698 |
FERODO | FSL562 |
DON | PCP1464 |
BREMBO | P 06 001 |
QUINTON HAZELL | BLF462 |
PEX | 7.117 |
PEX | 7.118 |
ROULUNDS BRAKING | 451181 |
ROULUNDS BRAKING | 451182 |
NECTO | FD6284 |
FMSI-VERBAND | 7182-D279 |
HP (ZEBRA) | 2524 |
REMSA | 155.10 |
VALEO | 540425 |
BENDIX | 571300 |
BENDIX | 571428 |
ROADHOUSE | 2155.20 |
GIRLING | 6102992 |
Brake ENGINEERING | PA504 |
GIRLING | 6103922 |
VALEO | 597016 |
LPR | 05P887 |
NECTO | FD6285A |
REMSA | 155.20 |
NECTO | FD6284E |
TEXTAR | 21089 150 0 5 |
TEXTAR | 21089 150 0 5 T456 |
MOTAQUIP | VXL503 |
UNIPART | GBP867AF |
FMSI-VERBAND | 20675 |
KAGER | 35-0024 |
FMSI-VERBAND | 21089 |
VALEO | 597033 |
VALEO | 597153 |
TEXTAR | 20675 150 0 5 |
JURID | 28 412 48 4 |
JURID | 28 412 48 |
BENDIX | 342057 |
BENDIX | 342009 |
FEBI BILSTEIN | 16186 |
FERODO | TAR562 |
FMSI-VERBAND | 7683-D809 |
FMSI-VERBAND | 21090 |
HOLZHAUSER | 142 46 043 |
ROADHOUSE | 9541 |
ACDelco | AC451181D |
ACDelco | AC451182D |
ROULUNDS BRAKING | 467281 |
ROULUNDS BRAKING | 467286 |
EFI | EDB562 |
CIFAM | 822-070-0 |
ATE | 13-0460-3306-2-02 |
ATE | 21089 |
ATE | 13-0460-7075-2-02 |
ScanTech | 40.752 |
FIRST LINE | BBP1252 |
MOTAQUIP | VBP503 |
GALFER | 21024 |
FEDERAL MOGUL | FP576 |
EBC Brakes | 447/2 |
BENDIX Braking | BDP562 |
fri.tech. | 072.0 |
JP GROUP | 8163601112 |
VAICO | V20-8106 |
SCT Germany | SP 194 |
BENDIX | 510077 |
APEC braking | PAD567 |
APEC braking | PAD676 |
TRW | GDB392 |
ATE-CN | 603306 |
ATE-CN | 607075 |
METELLI | 22-0070-1K |
CIFAM | 822-070-1K |
TRW | GDB1068 |
FERODO | FDB506 |
ATE | 13.0460-7075.2 |
NECTO | FD6284A |
MGA | 196 |
JURID | 571300J |
BENDIX | 571300B |
BORG & BECK | BBP1284 |
ATE | 13.0460-3306.2 |
PAGID | T1040 |
VALEO | 598291 |
TEXTAR | 2108902 |
JURID | 571428D |
JURID | 571428J |
BENDIX | 571428B |
MINTEX | MDB1459 |
MINTEX | MDB1549 |
QUINTON HAZELL | BP462 |
QUINTON HAZELL | BP852 |
BREMBO | P 71 003 |
FERODO | FDB562 |
FERODO | FSL506 |
FTE | BL1227A2 |
BORG & BECK | BBP1252 |
NK | 229959 |
OPTIMAL | 12051 |
OPTIMAL | 9541 |
ICER | 180775 |
ICER | 180778 |
MGA | 231 |
WOKING | P0553.20 |
BOSCH | 0 986 460 996 |
BENDIX | 571428X |
LPR | 05P306 |
METELLI | 22-0070-0 |
GIRLING | 6110682 |
Brake ENGINEERING | PA501 |
A.B.S. | 36489/1 |
TRUSTING | 072.0 |
MAGNETI MARELLI | 363702160547 |
MAGNETI MARELLI | 363702160014 |
A.B.S. | 36489/1 OE |
WOKING | P0553.10 |
E.T.F. | 12-0456 |
WOKING | P0153.10 |
ROADHOUSE | 2155.10 |
APEC braking | PAD567 |
APEC braking | PAD676 |
FMSI-VERBAND | 20675 15 00 |
FMSI-VERBAND | 21089 15 0 |
FMSI-VERBAND | 21089 15 00 |
SCT - MANNOL | SP 194 |
ATE-CN | 13-0460-3306-2-02 |
ATE-CN | 13-0460-7075-2-02 |
ATE-CN | 13.0460-3306.2 |
ATE-CN | 13.0460-7075.2 |
ATE-CN | 21089 |
BENDIX Braking | BDP562 |
APEC | PAD567 |
APEC | PAD676 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname