Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 20.6 |
---|---|
Jämedus/Tugevus 2 (mm) | 20.6 |
WVA-number | 22062 |
Kõrgus 1 (mm) | 74.5 |
Kõrgus 2 (mm) | 74.5 |
Täiendav tooteinfo | ilma lisavarustuseta |
Pidurisüsteem | TRW |
Laius 1 (mm) | 184.3 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
Kontrolltähistus | E9 90R-02A0841/4387 |
Hõõrdkatte materjal | Semi-Metallic |
Laius 2 (mm) | 184.3 |
FMSI kood | D1993-9223 |
Kulumisandur | kulumimärguande näidiku jaoks ettevalmistatud |
MERCEDES-BENZ | 447 420 0020 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A447 420 0020 |
MERCEDES-BENZ | 447 420 0220 |
MERCEDES-BENZ | A447 420 0220 |
MERCEDES-BENZ | A 447 421 08 00 |
MERCEDES-BENZ | 447 421 0800 |
MERCEDES-BENZ | 4474206600 |
MERCEDES-BENZ | A4474206600 |
PAGID | T2414 |
---|---|
TEXTAR | 2206201 |
FERODO | FVR4375 |
BORG & BECK | BBP2503 |
BLUE PRINT | ADU174208 |
BREMBO | P 50 129 |
ATE | 13.0460-4884.2 |
ATE | 13.0470-4884.2 |
ICER | 182191 |
MGA | 1206 |
ZIMMERMANN | 22062.210.1 |
FMSI-VERBAND | 22062 |
FIRST LINE | BBP2503 |
BOSCH | 0 986 494 738 |
BOSCH | 0 986 494 914 |
MINTEX | MDB3738 |
TRW | GDB2103 |
APEC braking | PAD2051 |
APEC braking | PAD2051 |
APEC braking | PD3764 |
NAPA | PBP7295 |
VALEO | 302728 |
VALEO | 0 986 494 914 |
BREMBO | P 50 129G |
APEC | PAD2051 |
APEC | PD3764 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname