Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 17.6 |
---|---|
Jämedus/Tugevus 2 (mm) | 17.6 |
WVA-number | 24261 |
Kõrgus 1 (mm) | 67.1 |
Kõrgus 2 (mm) | 67.1 |
Kulumisandur | koos kulumianduriga |
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
Pidurisüsteem | BREMBO |
Laius 1 (mm) | 131.9 |
Laius 2 (mm) | 131.9 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
Kontrolltähistus | E9 90R-02A0841/3021 |
Hõõrdkatte materjal | Semi-Metallic |
FMSI kood | D1155-8859 |
AUDI | 420.698.451 |
---|---|
AUDI | 420 698 451B |
AUDI | 420 698 451C |
AUDI | 4206 98 451F |
AUDI | 420 698 451F |
AUDI | 420 698 451J |
AUDI | 4L0 69 8451B |
AUDI | 4L0 698 451C |
AUDI | 4S0 698 451L |
VW | 4S0 698 451L |
AUDI | 4S0698451A |
AUDI | 4S0698451M |
AUDI | 4L0 698 451 E |
TRW | GDB1731 |
---|---|
BENDIX | 573443B |
BORG & BECK | BBP2439 |
FMSI-VERBAND | 23293 |
BORG & BECK | BBP2496 |
FIRST LINE | BBP2439 |
FIRST LINE | BBP2496 |
BENDIX | 510928 |
TRW | GDB1816 |
FERODO | FDB4195 |
BOSCH | 0 986 494 956 |
ZIMMERMANN | 23293.975.1 |
TEXTAR | 2426101 |
APEC braking | PAD1996 |
BLUE PRINT | ADBP420018 |
APEC | PAD1996 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname