Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 16.6 |
---|---|
Jämedus/Tugevus 2 (mm) | 16.6 |
WVA-number | 24296 |
Kõrgus 1 (mm) | 77 |
Kõrgus 2 (mm) | 77 |
Täiendav tooteinfo | ilma lisavarustuseta |
Pidurisüsteem | BREMBO |
Laius 1 (mm) | 132.4 |
Laius 2 (mm) | 132.1 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
Kontrolltähistus | E1 90R-02A0378/0505 |
Hõõrdkatte materjal | Semi-Metallic |
FMSI kood | D1350 |
Kulumisandur | kulumimärguande näidiku jaoks ettevalmistatud |
AUDI | 7L0 698 451C |
---|---|
AUDI | 7L0 698 451D |
VW | 7L0 698 451E |
AUDI | 7L0 698 451E |
AUDI | 7L0 698 451F |
VW | 7L0 698 451F |
PORSCHE | 955 352 93960 |
PORSCHE | 95535293961 |
PORSCHE | 955 352 939 62 |
PORSCHE | 955 352 93963 |
PORSCHE | 955 352 939 64 |
VW | 7L0 698 451 C |
VW | 7L0 698 451 D |
BREMTEC | BT1611EL |
---|---|
BREMTEC | BT1611EV550 |
MINTEX | MDB2834 |
TRW | GDB1775 |
APEC braking | PAD1671 |
BLUE PRINT | ADV184252 |
VALEO | 601560 |
FMSI-VERBAND | 8460-D1350 |
ROADHOUSE | 21346.00 |
ZIMMERMANN | 24614.965.1 |
WOKING | P12463.00 |
FMSI-VERBAND | 24296 |
GALFER | 20999 |
BENDIX | 510676 |
ATE-CN | 13.04604850.2 |
MGA | 992 |
BREMBO | P 85 070 |
BREMBO | 07.B315.16 |
ATE | 13.0460-4850.2 |
ATE | 13.0470-4850.2 |
PAGID | T1627 |
PAGID | T1863 |
TEXTAR | 2461401 |
MINTEX | MDB3035 |
BREMBO | P 85 103 |
FERODO | FDB4065 |
ZIMMERMANN | 24614.165.9 |
BORG & BECK | BBP2092 |
REMSA | 1346.00 |
ICER | 181922 |
TEXTAR | 2429601 |
BOSCH | 0 986 494 205 |
APEC braking | PAD1671 |
ATE-CN | 13.0470-4850.2 |
APEC | PAD1671 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname