Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 18 |
---|---|
Jämedus/Tugevus 2 (mm) | 18 |
WVA-number | 21452 |
WVA-number | 21454 |
WVA-number | 23829 |
Kõrgus 1 (mm) | 77.5 |
Kõrgus 2 (mm) | 85.5 |
Kulumisandur | koos kulumianduriga |
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
Pidurisüsteem | TRW |
Laius 1 (mm) | 63.5 |
Laius 2 (mm) | 76.5 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kleepfooliumiga |
Kontrolltähistus | E1 90R-02A0378/0521 |
Hõõrdkatte materjal | Semi-Metallic |
FMSI kood | D1360 |
AUDI | 4B0 698 151C |
---|---|
AUDI | 4B0 698 151 AE |
EGT | 321842iEGT |
---|---|
Auto Parts | 81-21452 |
A.B.S. | 37159 |
TEXTAR | 2145401 |
MINTEX | MDB2145 |
QUINTON HAZELL | BP1299 |
TRW | GDB1451 |
BORG & BECK | BBP1944 |
BORG & BECK | BBP1996 |
ICER | 181692 |
ICER | 181694 |
APEC braking | PAD1278 |
GIRLING | 6114511 |
COMLINE | ADB11764 |
COMLINE | CBP11764 |
BREMBO | P 85 096 |
PEX | 7.857 |
ROADHOUSE | 2508.22 |
PAGID | T1328 |
REMSA | 508.22 |
TEXTAR | 21454 171 1 5 T645 |
Brake ENGINEERING | PA1443 |
FMSI-VERBAND | 21454 |
FMSI-VERBAND | 21452 |
MAGNETI MARELLI | 363702161330 |
FMSI-VERBAND | 23829 |
FIRST LINE | BBP1996 |
GALFER | 21315 |
MEYLE | 025 214 5418/W |
ATE | 13.0460-2701.2 |
ATE-CN | 13.04602701.2 |
BLUE PRINT | ADV184288 |
FERODO | FDB1710 |
LPR | 05P1121 |
APEC braking | PAD1278 |
APEC | PAD1278 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname