DELPHI Piduriklotside komplekt, ketaspidur LP1556

Preemium
23,27 €
17.06.2025
3
18,06 €
18.06.2025
22
Jämedus/Tugevus 1 (mm) 17
Jämedus/Tugevus 2 (mm) 17
WVA-number 20960
WVA-number 23516
Kõrgus 1 (mm) 53
Kõrgus 2 (mm) 53
Kulumisandur koos kulumianduriga
Täiendav tooteinfo koos lisadega
Pidurisüsteem TRW
Laius 1 (mm) 87.2
Laius 2 (mm) 87
Täiendav tooteinfo 2 koos kokkusurumisvastase plekiga
Kontrolltähistus E1 90R-01878/1140
Hõõrdkatte materjal Semi-Metallic
FMSI kood D340-7773
FORD 1133447
FORD 1205697
FORD 1207509
FORD 1207518
FORD 1207519
FORD 1343513
SEAT 7M3 698 451
VW 7M3 698 451
AUDI 7M3 698 451A
VW 7M3 698 451B
SEAT 7M3 698 451B
VW 7M3 698 451C
AUDI 7M3 698 451C
SEAT 7M3 698 451C
AUDI 7M3 698 451E
SEAT 7M3 698 451E
VW 7M3 698 451E
FORD YM212M008-BA
SEAT YM21-2M008-BA
SEAT YM21-2M008-DA
SEAT YM2J-2M008-AA
FORD 5M2J-2M008-AA
FORD 1109015
FORD 1345337
FORD 5M21-2M008-AA
SEAT 7M3 698 451 A
VW 7M3 698 451 A
FORD YM212M008DA
FORD YM2J2M008AA

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname