Pidurisüsteem | LUCAS |
---|---|
Keermemõõt 1 | M10x1 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 23.8 |
AUDI | 4A0 611 019 |
---|---|
AUDI | 4A0 611 019C |
AUDI | 4A0 611 021B |
AUDI | 4A0 611 021C |
AUDI | 8A0 611 021 |
Brake ENGINEERING | MC1095BE |
---|---|
ATE | 010167 |
VALEO | 402070 |
TRW | 32066419 |
TRW | 32066531 |
TRW | PMK119 |
FERODO | FHM684 |
LPR | 1875 |
Brake ENGINEERING | MC1444BE |
Brake ENGINEERING | MC1875 |
GIRLING | 4007119 |
KAWE | B1875 |
AKRON-MALÒ | 89111 |
NUOVA TECNODELTA | 5276 |
NK | 824757 |
BOSCH | 0 986 480 143 |
BOSCH | 0 986 480 911 |
BENDIX | 132508B |
QUINTON HAZELL | HF23022 |
BREMBO | M 85 010 |
PEX | 2.23.305 |
UBD | 82834 |
METELLI | 05-0247 |
MGA | MC2276 |
CIFAM | 202-247 |
BENDIX | 132867B |
FTE | H23959.0.1 |
ROADHOUSE | 1023.22 |
TRW | 32066393 |
VILLAR | 621.3536 |
BOSCH | 0 986 480 839 |
TRISCAN | 8130 29138 |
METZGER | 202-247 |
CAR | 5276 |
SAMKO | P02711 |
Brake ENGINEERING | 1875 |
BOSCH | MC1188 |
BOSCH | MC1158 |
Schaeffler FAG | H23959.0.1 |
Schaeffler FAG | H23975.0.1 |
LPR | 802711 |
KAGER | 39-0145 |
AUTOMEGA | 3061100218A0 |
ATE | 03-2123-0491-3-01 |
FIRST LINE | FBM4542 |
BOSCH | 480 839Z |
ATE | 03.2123-0491.3 |
AKRON-MALÒ | 89111 |
ATE-CN | 010167 |
ATE-CN | 03-2123-0491-3-01 |
ATE-CN | 03.2123-0491.3 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname