Pikkus (mm) | 514 |
---|---|
Keermemõõt 1 | M10x1 Int SF |
Keermemõõt 2 | M10 x 1 |
MERCEDES-BENZ | 638 428 1035 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 6384 282 135 |
MERCEDES-BENZ | A638 428 1035 |
MERCEDES-BENZ | A 638 428 21 35 |
ATE | 330677 |
---|---|
QUINTON HAZELL | BFH5500 |
QUINTON HAZELL | HBS4964 |
FEBI BILSTEIN | 18627 |
TRW | PHB446 |
METZGER | 4110579 |
CEF | 511957 |
BOSCH | 1 987 481 005 |
FERODO | FHY2473 |
FTE | 495E.431E.1 |
PEX | 32.207 |
NK | 853327 |
BENDIX | 172556B |
GIRLING | 9002446 |
LPR | 6T47374 |
APEC braking | HOS3483 |
SWAG | 10 91 8627 |
OJD (QUICK BRAKE) | 32.406 |
A.B.S. | SL 5188 |
VAICO | V30-4109 |
MAGNETI MARELLI | 440019032848 |
BREMBO | T 50 006 |
TOPRAN | 400 792 |
BORG & BECK | BBH6813 |
Brake ENGINEERING | BH778090 |
FTE | 515E.629E.0 |
sbs | 1330853327 |
VAICO | V30-4119 |
MAGNETI MARELLI | 440019032333 |
Schaeffler FAG | 495E.431E.1 |
OPTIMAL | BSL-806 |
CORTECO | 19032333 |
ACURA (GAC) | 3312 |
Brake ENGINEERING | 778090 |
VILLAR | 618.4560 |
ATE | 24-5131-0495-3-02 |
FIRST LINE | FBH6813 |
JP GROUP | 1361700709 |
ATE | 24.5131-0495.3 |
BEGEL Germany | BG42200 |
TRISCAN | 8150 23110 |
ATE-CN | 330677 |
ATE-CN | 24.5131-0495.3 |
ATE-CN | 24-5131-0495-3-02 |
MGA | F5268 |
NUOVA TECNODELTA | TF929X |
REMKAFLEX | 3312 |
APEC braking | HOS3483 |
APEC | HOS3483 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname