Pikkus (mm) | 291 |
---|---|
Laius (mm) | 97 |
Kõrgus (mm) | 30.5 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
CITROEN | 1609998880 |
---|---|
CITROEN | 16 169 591 80 |
PEUGEOT | 16 169 591 80 |
CITROEN | 6447-XG |
PEUGEOT | 6447-XG |
PEUGEOT | 6479-93 |
CITROEN | 98 014 481 80 |
PEUGEOT | 98 014 481 80 |
CITROEN | 98 077 464 80 |
TOYOTA | SU001-A6185 |
OPEL | 3638979 |
OPEL | 95525903 |
PEUGEOT | 98 077 464 80 |
PEUGEOT (DF-PSA) | 16 098 329 80 |
DS | 16 109 242 80 |
OPEL | 6447XG |
AUTOMEGA | 1800043 |
---|---|
AUTOMEGA | 1800044 |
VALEO | 715555 |
TECNOCAR | EC475 |
FEBI BILSTEIN | 29220 |
DELPHI | TSP0325246C |
CORTECO | 80000615 |
COOPERS | ACE 204-2 |
WIX FILTERS | WP9319 |
A.L. FILTER | ALC-6549 |
BOSCH | 1 987 432 437 |
BOSCH | 1 987 435 522 |
TECNOCAR | EC475-2 |
CLEAN FILTERS | NC2315CA |
MEAT & DORIA | 17449K-X2 |
MECAFILTER | JKR7234 |
QUINTON HAZELL | QFC0320 |
DENSO | DCF073K |
DIEDERICHS | DCI1192S |
JP GROUP | 4128102109 |
MOTAQUIP | LVCF511 |
BOSCH | R 2437 |
HELSA-AUTOMOTIVE | KF 202 |
HELSA-AUTOMOTIVE | KF 487 |
MANN-FILTER | CUK 29 003 |
VEMO | V22-31-1010 |
CoopersFiaam | PCK8204-2 |
ZAFFO | Z554 Couple |
PURFLUX | AHC261-2 |
PURFLUX | AHC261 |
FRAM | CFA10419-2 |
KNECHT | LAK 428/S |
MANN-FILTER | CUK 29 003-2 |
CHAMPION | CCF0137C |
BOSCH | R 5522 |
CoopersFiaam | PCK8204-2 |
MANN-FILTER | CUK 3039-2 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname