Asukoht | silla ees |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Piduriketta paksus [mm] | 24 |
Materjal | Hall malm |
Pidurisüsteem | BREMBO |
pidurikettaläbimõõdule (mm) | 300 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 46 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 52 |
Seeria | ESSENTIAL LINE |
Paaristoote koodid | F 61 185 |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (2 kolbi) |
CITROEN | 16 073 782 80 |
---|---|
CITROEN | 4401 F0 |
PEUGEOT | 4401 F0 |
CITROEN | 4401 G6 |
PEUGEOT | 4401 G6 |
CITROEN | 4401 J2 |
CITROEN | 4401 N2 |
PEUGEOT | 4401 N2 |
FIAT | 735289107 |
FIAT | 735361982 |
FIAT | 77362706 |
FIAT | 77364461 |
FIAT | 9949423 |
TEXTAR | 38056600 |
---|---|
BENDIX | 694763B |
TRW | BHS1182E |
NK | 2137113 |
A.B.S. | 630041 |
Brake ENGINEERING | CA2350 |
KAWE | 343224 |
sbs | 13012137113 |
METZGER | 6250665 |
Delco Remy | DC83224 |
HELLA PAGID | 8AC 355 386-631 |
DRI | 3159410 |
BOSCH | 0 986 134 042 |
FTE | RX469803A0 |
ELSTOCK | 82-1549 |
JURID | 694763J |
FERODO | FCL694763 |
HELLA | 8AC 355 386-631 |
AMK | TCA3161 |
SHAFTEC | BC8750 |
SHAFTEC | BC8750R |
TRISCAN | 8170 343224 |
RYME | 45040 |
AUTOFREN SEINSA | D41585C |
ERT | 401653 |
REMSA | 9022432 |
KAMOKA | JBC0464 |
PAGID | 76619 |
FRIESEN | 701487 |
EAI | 2284049 |
REMSA | 9023501 |
EDR | DC83224 |
DEPA | ET73224 |
SNRA | 1284049 |
KAMOKA | JBC0465 |
ATI | E3224 |
VEGE | 25534301 |
MAXTECH | 6275002 |
MAXTECH | 6475002 |
ATE | 24.3521-1715.5 |
STELLOX | 05-90465-SX |
REMY | DC83224 |
RE-EX | TCA3161 |
LAUBER | 77.2528 |
BUDWEG CALIPER | 343224 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname