Läbimõõt [mm] | 46 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 26 |
Kaal (kg) | 0.1328 |
Keermemõõt | M22x1,5 |
Võtme suurus | 32 |
DIN/ISO | DIN 74361 H |
Kvaliteet/klass | 10 |
Pealispind | fosfeeritud |
IVECO | 004459603 |
---|---|
IVECO | 04459603 |
DAF | 0 620 652 |
MERCEDES-BENZ | 385 400 01 24 |
IVECO | 445 9603 |
MERCEDES-BENZ | 617 400 00 24 |
DAF | 620652 |
MAN | 81.44050.0123 |
MAN | 81.45503.0026 |
MERCEDES-BENZ | A385 400 01 24 |
MERCEDES-BENZ | A617 400 00 24 |
SIDEM | 50021 |
---|---|
ST-TEMPLIN | 11.020.1904.160 |
DT Spare Parts | 4.40121 |
DT Spare Parts | 4.40209 |
DT Spare Parts | 3.61150 |
DT Spare Parts | 5.10160 |
FEBI BILSTEIN | 4 029 |
SIDEM | 68322 |
DT Spare Parts | 2.65118 |
SWAG | 99 90 7663 |
FEBI BILSTEIN | 04029 |
FEBI BILSTEIN | 05211 |
MEYLE | 034 040 0002 |
ST-TEMPLIN | 11.020.1924.020 |
LEMFÖRDER | 11523 02 |
ST-TEMPLIN | 11.020.1924.020-637 |
ST-TEMPLIN | 11.020.1904.161 |
AUGER | 65564 |
SEM LASTIK | 10308 |
SIDEM | 14420 |
STELLOX | 89-02009-SX |
STELLOX | 89-02011-SX |
SWAG | 99 90 4029 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 90.08.201 |
SAMPA | 020.451 |
DT Spare Parts | 3.61150 |
DT Spare Parts | 5.10160 |
DT Spare Parts | 2.65118 |
DT Spare Parts | 4.40121 |
DT Spare Parts | 4.40209 |
BPW | 02.5219.22.10 |
KASSBOHRER | 0.374.361.151 |
MERIT | 212 03 099 |
KOGEL | 86 649 |
PE Automotive | 0104044407021745 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname