Värvimarkeering | punane |
---|---|
Korpuse materjal | Alusulam |
Kaal (kg) | 0.217 |
Keermemõõt | M16X1,5 |
Rakendustüüp | automaatselt |
Korpusetüüp | korpus koos plastik-kate |
KNORR-BREMSE | KU 4124 |
---|---|
HERTH+BUSS HEAVYPART | 53.305.102 |
DT Spare Parts | 4.60340 |
AUGER | 52514 |
AUGER | 52513 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 90.01.011 |
COJALI | 6001407 |
STELLOX | 85-12504-SX |
MEYLE | 034 042 0038 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 90.01.008 |
HALDEX | 334063001 |
COJALI | 2223101 |
COJALI | 2223144 |
SAMPA | 095.002 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 90.02.002 |
SAMPA | 095.001 |
FEBI BILSTEIN | 07080 |
WABCO | 952 200 221 0 |
WABCO | 452 200 221 0 |
KNORR-BREMSE | 1X001096514 |
ST-TEMPLIN | 02.050.7116.080 |
GRAU | 334063001 |
ST-TEMPLIN | 02.050.7103.100 |
KNORR-BREMSE | 0 484 102 008 000 |
KNORR-BREMSE | AC 474 AA |
KNORR-BREMSE | I 58101 AT |
KNORR-BREMSE | 0 484 102 026 100 |
KNORR-BREMSE | I 714201 |
KNORR-BREMSE | 0 484 102 026 20S |
KNORR-BREMSE | I 58101 |
KNORR-BREMSE | I 76743 |
KNORR-BREMSE | I 76754 |
KNORR-BREMSE | SEB 000 77 |
KNORR-BREMSE | I 581011 |
DT Spare Parts | 3.79505 |
DT Spare Parts | 4.60340 |
DT Spare Parts | 4.60649 |
KASSBOHRER | 8.285.280.000 |
SCANIA | 000318158 |
SCANIA | 00318158 |
SCANIA | 0318158 |
SCANIA | 318 158 |
VAN HOOL | 637 209 460 |
FENDT | F 278 880 020 100 |
JOHN DEERE | AL68571 |
GIGANT | AFA4271018 |
GIGANT | CF3 51910 3 |
SCHMITZ CARGOBULL | 051 404 |
PE Automotive | TL60028 |
OTOKAR | 95A0008170AA |
VDL | 20252297 |
KRONE | 505806557 |
PE Automotive | 0104044407076806 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname