Läbimõõt [mm] | 46 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 26 |
Kaal (kg) | 0.1368 |
Keermemõõt | M22x1,5 |
Võtme suurus | 32 |
DIN/ISO | DIN 74361 H |
Kvaliteet/klass | 10 |
Pealispind | geometisiert |
MERCEDES-BENZ | 000 401 06 72 |
---|---|
IVECO | 41299921 |
MAN | 81.45503.0049 |
MAN | 81.45503.0056 |
MERCEDES-BENZ | A000 401 0672 |
IVECO | 4103 6367 |
IVECO | 04103 6367 |
SIDEM | 50021 |
---|---|
ST-TEMPLIN | 11.020.1904.160 |
DT Spare Parts | 4.40121 |
FEBI BILSTEIN | 7 663 |
FEBI BILSTEIN | 07663 |
FEBI BILSTEIN | 8 825 |
DT Spare Parts | 4.40209 |
JOST | JAE 00 209 006 72 10 |
JOST | JAE 00 209 006 72 |
SWAG | 99 90 7663 |
FEBI BILSTEIN | 04029 |
FEBI BILSTEIN | 05211 |
FEBI BILSTEIN | 08825 |
FEBI BILSTEIN | 22777 |
MEYLE | 034 040 0002 |
ST-TEMPLIN | 11.020.1924.020 |
LEMFÖRDER | 11523 02 |
ST-TEMPLIN | 11.020.1924.020-637 |
ST-TEMPLIN | 11.020.1904.161 |
AUGER | 65564 |
SEM LASTIK | 10308 |
SIDEM | 14420 |
STELLOX | 89-02009-SX |
STELLOX | 89-02011-SX |
SWAG | 99 90 4029 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 90.08.201 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 90.08.226 |
SAMPA | 020.451 |
BPW | 0252192710 |
DT Spare Parts | 4.40121 |
DT Spare Parts | 4.40209 |
SAF | 04247301201 |
SAF | 4 247 3012 01 |
BPW | 05.260.54.09.0 |
BPW | 05.260.54.10.0 |
SCHMITZ CARGOBULL | 015 685 |
PE Automotive | 0104044407120165 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname