Paigaldus tüüp | Fikseerimisühendus |
---|---|
Täiendav tooteinfo | koos hoidjaga |
Süütepool | Süütepool |
Pinge [V] | 12 |
Pistikkontaktide arv | 4 |
OPEL | 1208053 |
---|---|
SAAB | 4226031 |
SAAB | 5171111 |
GENERAL MOTORS | 90350021 |
GENERAL MOTORS | 90350987 |
GENERAL MOTORS | 90369434 |
OPEL | 12 08 060 |
SAAB | 1208053 |
GENERAL MOTORS | B0144 |
MDR | EPS-1970 192 |
---|---|
NGK | 48346 |
INTERMOTOR | IIS124 |
NGK | U1083 |
EFI Automotive | 155368 |
VALEO | 245119 |
ERA | 880136 |
MEAT & DORIA | 10518 |
HOFFER | 8010518 |
BorgWarner (BERU) | 0040100127 |
BorgWarner (BERU) | ZS127 |
LUCAS ELECTRICAL | DLB404 |
BOSCH | 1 221 122 409 |
BOSCH | F 000 ZS0 001 |
QUINTON HAZELL | XIC8112 |
FACET | 9.6092 |
TRISCAN | 8860 24044 |
SIDAT | 85.30117 |
JANMOR | JM5275 |
TESLA | CL208 |
JANMOR | JM5274 |
INTERMOTOR | 11500 |
FUELPARTS | CU1096 |
AIRTEX | 5C1265 |
BECK/ARNLEY | 178-8169 |
INTERMOTOR | UF576 |
AUTOMEGA | 3012080053 |
ACI-AVESA | ABE-187 |
EPS | 1.970.192 |
BOSCH | 0 221 122 408 |
BOSCH | 0 221 122 409 |
BOSCH | 1 227 020 035 |
FISPA | 85.30117 |
VEMO | V40-70-0054 |
KW | 470 192 |
INTERMOTOR | IIS124 |
EFI Automotive | 155368 |
INTERMOTOR | UF576 |
INTERMOTOR | IIS124 |
SCANIA | 30584237 |
BorgWarner (BERU) | 0 040 100 127 |
BorgWarner (BERU) | ZS 127 |
CAMBIARE | VE520019 |
INTERMOTOR | UF576 |
WELLS | C1189 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname