Sädemeasetus (mm) | 3 |
---|---|
Ühendustehnika | M4/SAE |
Väändejõud alates [Nm] | 25 |
Väändejõud kuni [Nm] | 30 |
Keermemõõt | M14X1.25 |
Võtme suurus | 21 mm |
Elektroodide vahe (mm) | 0.9 |
Pakendi tüüp | Karp |
Süüteküünal | 1-massielektrood |
Süüteküünal | koos lametihendikohaga |
Keermepikkus (mm) | 12.7 |
tehnilise informatsiooni number | L82YC |
Ulatus [mm] | 1.5 |
pakendi laius [cm] | 2.6 |
Seeria | COPPER PLUS |
Süüteküünal | Vask-keskelektrood |
pakendi kõrgus [cm] | 2.35 |
pakendi pikkus [cm] | 8.85 |
Kvaliteet/klass | Nickel GE |
SCT Germany | CR21C |
---|---|
AWM | QH3O-8 |
NGK | 3311 |
NGK | 3611 |
NGK | 4511 |
NGK | BP4H |
NGK | BP4HS |
NGK | BP6H |
NGK | BP6HS |
NGK | V-Line 18 |
BOSCH | 0 241 235 536 |
BOSCH | 0 241 235 585 |
BOSCH | 0 241 235 804 |
SACHS | 2 765 045 000 |
MAGNETI MARELLI | F 6 NC |
Motorcraft | AE 32 |
Motorcraft | AE 42 |
UNIPART | GSP 4366 |
DUCELLIER | 599256 |
DUCELLIER | 599258 |
DUCELLIER | 599310 |
DUCELLIER | 599312 |
DUCELLIER | 599528 |
SEV-MARCHAL | 35/36 R |
SEV-MARCHAL | GT 35 D |
PAL | N 15 Y |
PAL | N 15 YC |
PAL | N 17 Y |
PAL | N 17 YC |
PAL | N 7 Y |
LETRIKA | F 65 PS |
BOM-Prestolite | 14 E 42 |
ACDelco | 42-6 FS |
ACDelco | 43 FS |
ACDelco | C 42 CFS |
NGK | 5111 |
NGK | BP7HS |
BOSCH | 0 241 245 553 |
BOSCH | 0 241 245 619 |
SACHS | 2 865 022 002 |
MAGNETI MARELLI | CW 8 NP |
UNIPART | GSP 4356 |
DUCELLIER | 599323 |
SEV-MARCHAL | GT 34 |
SEV-MARCHAL | GT 34 D |
PAL | N 12 Y |
PAL | N 12 YC |
PAL | N 8 Y |
LETRIKA | F 95 PS |
ACDelco | N 700 |
NGK | 4632 |
NGK | BPR6HSA |
BOSCH | 0 241 240 532 |
MAGNETI MARELLI | CW 6 NP |
MAGNETI MARELLI | CW 7 NP |
Motorcraft | AE 22 |
SEV-MARCHAL | 35/1 |
SEV-MARCHAL | 35/1 B |
SEV-MARCHAL | 35/36 |
SEV-MARCHAL | 5 N |
SEV-MARCHAL | GT 34.5 |
LETRIKA | F 65 P |
LETRIKA | F 85 PS |
BOM-Prestolite | 14 E 22 |
ACDelco | 42 FS |
ACDelco | 7502 |
ACDelco | R 42 CFS |
ACDelco | R 4605 |
CHAMPION | RV9YC/012 |
DENSO | W14FP |
EYQUEM | 550S |
EYQUEM | 580S |
BOSCH | W175T35 |
BOSCH | W200T35 |
BOSCH | W6BC |
BOSCH | W7BC |
CHAMPION | L66Y |
CHAMPION | L82Y |
CHAMPION | L82YCC |
EYQUEM | 705S |
EYQUEM | 755S |
EYQUEM | C42S |
DENSO | W20FP |
EYQUEM | 600S |
BOSCH | 0 241 235 564 |
DENSO | W20FP-U |
BOSCH | W225T35 |
BOSCH | W5BC |
BOSCH | 0 241 245 656 |
CHAMPION | L81Y |
CHAMPION | UL82Y |
EYQUEM | C62S |
DENSO | W22FPUS |
BOSCH | W225T7 |
EYQUEM | RC62S |
DENSO | W22FP-U10 |
BorgWarner (BERU) | Z10 |
BorgWarner (BERU) | Z48 |
EYQUEM | N43 |
NGK | 7829 |
NGK | BP7HS10 |
BorgWarner (BERU) | Z10SB |
BorgWarner (BERU) | Z41 |
BorgWarner (BERU) | Z41SB |
CHAMPION | L7Y |
CHAMPION | L82YC/051 |
CHAMPION | OE104 |
EYQUEM | 755SX |
NGK | VL18 |
DENSO | W22FP-U |
VALEO | 246861 |
VALEO | 11NHC |
BOSCH | 9 240 033 535 |
NGK | 3975 |
BOSCH | 0 241 235 754 |
BorgWarner (BERU) | Z 10 |
BorgWarner (BERU) | Z 48 |
BorgWarner (BERU) | Z 41 |
HITACHI | M 44P |
BorgWarner (BERU) | Z10SB |
BorgWarner (BERU) | Z41SB |
BOSCH | 0 241 236 830 |
BOSCH | 0 241 245 664 |
BOSCH | 9 240 033 536 |
BOSCH | 9 240 033 538 |
BOSCH | 9 240 034 529 |
BOSCH | 9 240 034 532 |
BOSCH | E7RTC |
BOSCH | E8RTC |
BOSCH | F 01A 226 B26 |
BOSCH | F 01A 227 B21 |
AGRIA | 509 12 |
STIHL | 0000 405 0101 |
BOMBARDIER | 507707 |
NGK | 6765 |
DENSO | W20FPUS |
DENSO | W22FPUS10 |
BOSCH | 0 241 235 772 |
BOSCH | 0 241 240 612 |
BOSCH | 0 241 245 057 |
BOSCH | 1 264 000 101 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname