Murdemoment (Nm) | 22 |
---|---|
Väändejõud alates [Nm] | 8 |
Väändejõud kuni [Nm] | 10 |
Koonusetõus | 93 |
pakendi pikkus [cm] | 14.2 |
pakendi kõrgus [cm] | 2.3 |
Keermemõõt | M9x1,0 |
Täispikkus | 119.5 |
Võtme suurus | 9 mm |
Voolutugevus (A) | 25 |
Hõõgküünlateostus | hõõgküülal |
Hõõgküünlateostus | järelhõõgumiskõlbulik |
Pakendi tüüp | Karp |
Pinge [V] | 4.4 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 28 |
pakendi laius [cm] | 2.7 |
Ühendustehnika | 4 mm PIN |
Versioon | Double Coil |
Versioon | Fast Heating |
FORD | 1724842 |
---|---|
OPEL | 18 26 357 |
ALFA ROMEO | 55210051 |
FIAT | 55210051 |
LANCIA | 55210051 |
GENERAL MOTORS | 55 564 219 |
CHEVROLET | 55 664 219 |
CITROEN | 5960 L4 |
PEUGEOT | 5960 L4 |
FORD | BS 516M 090 AA |
GENERAL MOTORS | 55564219 |
GENERAL MOTORS | 5510051 |
GENERAL MOTORS | 95522517 |
OPEL | 12 140 90 |
ISKRA | 11.725.025 |
---|---|
NGK | 97219 |
NGK | DP72 |
NGK | D-Power 72 |
NGK | Y9001AS |
BorgWarner (BERU) | GE112 |
FEBI BILSTEIN | 38833 |
VALEO | 345219 |
EYQUEM | 0911101238 |
BLUE PRINT | ADA101806 |
VALEO | D3BP219 |
EYQUEM | GPE80 |
BOSCH | 0 250 403 017 |
NGK | 90106 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J5710902 |
DENSO | DG-621 |
METZGER | H1 394 |
METZGER | H5 025 |
MEYLE | 614 860 0010 |
HIDRIA | H1 394 |
HIDRIA | H5 025 |
NGK | 90860 |
NGK | 93707 |
NGK | 97719 |
NGK | Y9004AS |
BOSCH | 0 250 403 014 |
BOSCH | GLP226 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J5718001 |
BorgWarner (BERU) | GE112 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 19571021 |
BLUE PRINT | ADBP180002 |
CHAMPION | GX2119 |
EYQUEM | BP725 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname