WVA-number | 24623 |
---|---|
Paksus (mm) | 18.1 |
soovitava lisavarustuse artiklinumber | 82076900 |
pakendi pikkus [cm] | 20.9 |
pakendi laius [cm] | 13.4 |
pakendi kõrgus [cm] | 8.8 |
Laius (mm) | 193 |
Kõrgus (mm) | 75 |
Kaal (kg) | 3 |
Kulumisandurite arv [silla lõikes] | 1 |
Kulumisandur | koos integreeritud kulumi hoiatuskontaktiga |
Pidurisüsteem | Teves |
Seeria | Q+ |
VW | 7E0698151 |
---|---|
VW | 7E0698151B |
VW | 7E0698151C |
VW | 7E0698151D |
AUTOMEGA | 1200435 |
---|---|
EGT | 322108cEGT |
MAGNETI MARELLI | T1919MM |
OPTIMAL | 12545 |
A.B.S. | 37767 |
HELLA PAGID | 355014981 |
HELLA PAGID | 355030871 |
COMLINE | ADB16002 |
COMLINE | CBP16002 |
JURATEK | JCP8043 |
BENDIX-AU | DB2200 |
BENDIX Braking | BV4302 |
EICHER | 101441869 |
CHAMPION | 573330CH |
WOKING | P15403.01 |
WAGNER | WBP24623A |
KAWE | 1440 01 |
OPEN PARTS | BPA1440.01 |
DENCKERMANN | B111317 |
ABE | C1W064ABE |
KRAFT AUTOMOTIVE | 6000197 |
EUROBRAKE | 55022247102 |
VAICO | V10-0773 |
FREMAX | FBP-1672 |
MOTAQUIP | LVXL1696 |
BREMSI | BP3478 |
VALEO | 670124 |
BENDIX | 511133 |
AKEBONO | AN-4702WKE |
OPTIMAL | BP-12545 |
KALE | 24623 181 05 |
JP GROUP | 1163613010 |
BRECK | 24623 00 703 00 |
MAXGEAR | 19-2995 |
DYNAMATRIX | DBP4302 |
STELLOX | 000 372B-SX |
NiBK | PN33001W |
BREMTEC | BT2171EL |
FOMAR Friction | FO 251181 |
R BRAKE | RB1953 |
BRAXIS | AB0195 |
EUROREPAR | 1639375480 |
TOMEX Brakes | TX 16-46 |
DANAHER | DBP2199 |
METZGER | 1440.01 |
FMSI-VERBAND | D2033 |
A.B.S. | 37767 OE |
BENDIX | DB2200 |
APEC braking | PAD1782 |
QUINTON HAZELL | BP1807 |
APEC braking | PD3707 |
EBC Brakes | DPX2096 |
EBC Brakes | DP22096 |
Hi-Q | SP4203 |
RIDEX | 402B0625 |
FMSI-VERBAND | 9267D2033 |
GALFER | B1.G120-1296.2 |
TRW | GDB1887 |
BLUE PRINT | ADV1842100 |
AKRON-MALÒ | 1051083 |
PAGID | T1919 |
VALEO | 601124 |
JURID | 573330J |
BENDIX | 573330B |
MAGNETI MARELLI | 363700201919 |
MINTEX | MDB3060 |
FERODO | FSL4302 |
FERODO | FVR4302 |
DELPHI | LP2199 |
METZGER | 1170484 |
BORG & BECK | BBP2275 |
NK | 2247102 |
REMSA | 1440.01 |
ROADHOUSE | 21440.01 |
ICER | 141953 |
A.B.S. | P85141 |
DON | PCP1685 |
GIRLING | 6118872 |
HELLA | 8DB 355 014-981 |
VALEO | 872623 |
BOSCH | 0 986 494 553 |
JURID | 573330JC |
FEBI BILSTEIN | 16824 |
FTE | BL2073A2 |
LPR | 05P1551 |
ATE | 13.0460-7286.2 |
BOSCH | 0 986 TB3 163 |
METELLI | 22-0831-0 |
TRUSTING | 848.0 |
MEYLE | 025 246 2318/W |
RAICAM | RA.1064.0 |
SWAG | 30 91 6824 |
TRISCAN | 8110 29092 |
CIFAM | 822-831-0 |
HELLA | 8DB 355 030-871 |
BREMBO | P85141N |
MAPCO | 6992 |
MAPCO | 6992HPS |
MEYLE | 025 246 2318/PD |
Brake ENGINEERING | PA1974 |
HELLA PAGID | 8DB 355 030-871 |
fri.tech. | 848.0 |
BREMBO | P 85 141 |
ZIMMERMANN | 24623.180.2 |
HELLA PAGID | 8DB 355 014-981 |
VALEO | 302611 |
MINTEX | MDB83060 |
AISIN | BPVW-1051 |
JAPANPARTS | PA-0953AF |
ASHIKA | 50-00-0953 |
CAR | PNT1551 |
APEC braking | PAD1782 |
APEC braking | PD3707 |
MASTER-SPORT | 13046072862NSETMS |
BENDIX-AU | DB2200 HD |
BENDIX Braking | BPD1450 |
DANAHER | DBP2199/1 |
NAPA | PBP7572 |
Dr!ve+ | DP1010.10.1154 |
ASHUKI | P1-1577 |
FTE | 9001166 |
FTE | 9010657 |
DBA Australia | DB2200SS |
BENDIX | DB2200HD |
DANAHER | ADP0729 |
DANAHER | ADP072901 |
APEC | PAD1782 |
APEC | PD3707 |
MASTER-SPORT GERMANY | 13046072862NSETMS |
ASHUKI by Palidium | P11577 |
HELLA | 355014981 |
HELLA | 355030871 |
PAGID | T1919N |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname