Vagude arv | 2 |
---|---|
vahekaugus rihmaseibist generaatorini [mm] | 78 |
Pikkus (mm) | 167 |
Kinnitusviis | Konsool |
Rihmarattad Ø (mm) | 65 |
Rihmarattad | koos topeltrihmarattaga |
Generaator- laadevool [A] | 80 |
Pinge [V] | 14 |
Klemm | B+(M8),D+ |
Generaatoriteostus | ilma vaakumpumbata |
soovitatav remondimahtu suurendamine | kiilrihm/soonrihm |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
Renoveeritud toode |
SAAB | 85 45 741 |
---|---|
SAAB | 85 48 240 |
SAAB | 85 86 059 |
SAAB | 91 20 965 |
SAAB | 95 55 285 |
SAAB | 95 60 954 |
SAAB | 95 62 752 |
HELLA | 8EL 725 856-001 |
---|---|
LUCAS ELECTRICAL | LRA00728 |
BOSCH | 0 120 469 620 |
BOSCH | 0 120 469 683 |
DA SILVA | A016290 |
LUCAS ELECTRICAL | LRA 728 |
BOSCH | 0 120 469 880 |
BOSCH | 0 120 469 881 |
MAGNETI MARELLI | MAR 452 |
MAGNETI MARELLI | 9433 562 18 |
HC-PARTS | CA566IR |
ARTEC | 59212235 |
VALEO | 436290 |
BOSCH | 0 120 469 611 |
BOSCH | 0 120 469 682 |
BOSCH | 0 986 034 120 |
BOSCH | 0986034121 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname