Starterivõimsus (kW) | 1.7 |
---|---|
Kinnitusnurk (kraad) | 35 |
süsteem-põhipositsioon (mm) | 26.4 |
Pikkus (mm) | 254 |
Keermemõõt | M10x1.5 |
Haaratsi avanemise nurk [kraadi] | 35 |
Asend/kraad | paremale |
Klemm | 30,50 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 60 |
Hammaste arv | 10 |
Keermeaukude arv | 2 |
Pinge [V] | 12 |
Nurgamõõt, V-tala [Kraad] | 35 |
Kinnitusaukude hulk | 0 |
Keermemõõt 1 | M10x1.5 |
Starteriteostus | kinnine |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
Renoveeritud toode |
MERCEDES-BENZ | 000 906 24 02 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 000 906 24 02 80 |
MERCEDES-BENZ | 006 151 75 01 |
MERCEDES-BENZ | 006 151 75 01 80 |
MERCEDES-BENZ | 906 906 11 00 |
MERCEDES-BENZ | 906 906 11 00 80 |
MERCEDES-BENZ | A 000 906 24 02 |
MERCEDES-BENZ | A 000 906 24 02 80 |
MERCEDES-BENZ | A 006 151 75 01 |
MERCEDES-BENZ | A 006 151 75 01 80 |
MERCEDES-BENZ | A006 151 9901 |
MERCEDES-BENZ | A 906 906 11 00 |
MERCEDES-BENZ | A 906 906 11 00 80 |
MERCEDES-BENZ | 006 151 9901 |
ARTEC | 48214258 |
---|---|
BOSCH | 0 001 115 099 |
BOSCH | 0 001 115 101 |
BOSCH | 0 001 115 109 |
BOSCH | 0 001 115 076 |
BOSCH | 0 001 115 077 |
BOSCH | 0 986 022 243 |
BOSCH | 0 986 023 283 |
JP GROUP | 1390302909 |
BOSCH | 0 001 115 098 |
BOSCH | 0 001 115 100 |
BOSCH | 0 001 115 108 |
BOSCH | 1 986 S00 775 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname