Starterivõimsus (kW) | 1.7 |
---|---|
Kinnitusnurk (kraad) | 31 |
süsteem-põhipositsioon (mm) | 25.4 |
Pikkus (mm) | 238 |
Haaratsi avanemise nurk [kraadi] | 31 |
Asend/kraad | paremale |
Klemm | 30 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 82.5 |
Hammaste arv | 12 |
Keermeaukude arv | 2 |
Pinge [V] | 12 |
Nurgamõõt, V-tala [Kraad] | 31 |
Kinnitusaukude hulk | 0 |
Keermemõõt | m10 |
Keermemõõt 1 | M10x1.5 |
Klemm | 50 |
Starteriteostus | kinnine |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
Renoveeritud toode |
MERCEDES-BENZ | 006 151 25 01 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 006 151 25 01 80 |
MERCEDES-BENZ | 006 151 46 01 |
MERCEDES-BENZ | 006 151 74 01 |
MERCEDES-BENZ | 006 151 74 01 80 |
MERCEDES-BENZ | A 006 151 25 01 |
MERCEDES-BENZ | A 006 151 25 01 80 |
MERCEDES-BENZ | A 006 151 46 01 |
MERCEDES-BENZ | A 006 151 74 01 |
MERCEDES-BENZ | A 006 151 74 01 80 |
EGT | 910094EGT |
---|---|
LUCAS ELECTRICAL | LRS02377 |
BOSCH | 0 001 115 048 |
BOSCH | 0 001 115 075 |
DENSO | 428000-4600 |
ARTEC | 48212397 |
HELLA | 8EA 738 258-581 |
LUCAS ELECTRICAL | LRS 2377 |
BOSCH | 0 986 021 363 |
BOSCH | 0 986 022 233 |
Delco Remy | DRT1360 |
HC-PARTS | CS1410 |
DICRA | 45021360R |
DA SILVA | D021210 |
BOSCH | 0 001 115 047 |
BOSCH | 0 001 115 074 |
AINDE | CGB-54049 |
BOSCH | 1 986 S00 765 |
DICRA | 45021360 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname