Starterivõimsus (kW) | 1.8 |
---|---|
Kinnitusnurk (kraad) | 56 |
süsteem-põhipositsioon (mm) | -5 |
Pikkus (mm) | 265 |
Keermemõõt | M10x1.5 |
Haaratsi avanemise nurk [kraadi] | 40 |
Klemm | 30,50 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 66 |
Hammaste arv | 10 |
Hammaste arv | 11 |
Keermemõõt 2 | M10x1.5 |
Pinge [V] | 12 |
Nurgamõõt, V-tala [Kraad] | 56 |
Kinnitusaukude hulk | 0 |
Keermemõõt 1 | M10x1.5 |
Asend/kraad | links |
Keermeaukude arv | 3 |
Starteriteostus | kinnine |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
Renoveeritud toode |
CITROEN | 5802 EA |
---|---|
PEUGEOT | 5802 EA |
CITROEN | 5802 W7 |
PEUGEOT | 5802 W7 |
CITROEN | 5802 X9 |
PEUGEOT | 5802 X9 |
CITROEN | 5802 Y0 |
FIAT | 71722353 |
FIAT | 9635659580 |
CITROEN | 96 356 597 |
PEUGEOT | 96 356 597 |
FIAT | 9635659780 |
LANCIA | 9635659780 |
CITROEN | 96 365 597 |
PEUGEOT | 96 365 597 |
FIAT | 9636559780 |
CITROEN | 96 398 467 |
PEUGEOT | 96 398 467 |
FIAT | 9639846780 |
FIAT | K9635659580 |
FIAT | K9635659780 |
FIAT | K9636559780 |
FIAT | K9639846780 |
LANCIA | K9635659780 |
DICRA | 45018970 |
---|---|
DICRA | 45018970R |
EGT | 910056EGT |
HELLA | 8EA 738 174-001 |
Delco Remy | DRS8970 |
VALEO | 458548 |
DA SILVA | D025511 |
HC-PARTS | CS1326 |
AINDE | CGB-54010 |
BOSCH | 0 001 223 014 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname