Ava Ø 3 (mm) | 10.5 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 4 |
Kinnitusnurk (kraad) | 45 |
süsteem-põhipositsioon (mm) | 48 |
Pikkus (mm) | 341 |
Ava läbimõõt [mm] | 10.5 |
Klemm | 30 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 89 |
Pinge [V] | 24 |
Hammaste arv | 9 |
Keermeaukude arv | 0 |
Haaratsi avanemise nurk [kraadi] | 0 |
Nurgamõõt, V-tala [Kraad] | 45 |
Asend/kraad | links |
Klemm | 50 |
Ava läbimõõt 2 [mm] | 10.5 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Starteriteostus | kinnine |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
Renoveeritud toode |
AINDE | 260-67216 |
---|---|
DICRA | 45011280 |
LUCAS ELECTRICAL | LRS00930 |
EFEL | 11520 |
MAGNETI MARELLI | 063523683010 |
ARTEC | 48213063 |
LUCAS ELECTRICAL | LRS 930 |
LETRIKA | AZJ3263 |
HELLA | 8EA 726 253-001 |
MAGNETI MARELLI | 943252207010 |
Monark | 81380038 |
DA SILVA | D020208 |
Monark | 81360038 |
BOSCH | 0 986 011 283 |
MAGNETI MARELLI | MSN 2058 |
MAGNETI MARELLI | MSR 700 |
Monark | 81388010 |
Delco Remy | DRS1280 |
HC-PARTS | CS97 |
BOSCH | 0986011281 |
VALEO | 455533 |
Delco Remy | 19024233 |
Delco Remy | 19024274 |
BOSCH | 0 001 360 010 |
BOSCH | 0 001 360 038 |
BOSCH | 0 001 368 010 |
BOSCH | 0 001 368 301 |
BOSCH | 0 001 368 011 |
SCANIA | 183868 |
SCANIA | 263356 |
SCANIA | 310563 |
SCANIA | 369554 |
SCANIA | 571420 |
SCANIA | 571450 |
SCANIA | 571451 |
BOSCH | 1 986 S10 084 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname