Kõrgus (mm) | 51 |
---|---|
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 11 |
Välisläbimõõt [mm] | 316 |
Veljeaukude hulk | 5 |
Keskaugu läbimõõt (mm) | 177 |
FORD | 5 202 205 |
---|---|
FORD USA | DG9Z2C026B |
FORD | DG9C-2A315-CD |
FORD | 2 008 440 |
FORD | GV61-2A315AA |
FORD USA | BRRF120 |
TEXTAR | 92292503 |
---|---|
MINTEX | MDC2809C |
BORG & BECK | BBD5458 |
MOTAQUIP | LVBD1729 |
BOSCH | 0 986 479 D86 |
BORG & BECK | BBD5422 |
NK | 2025102 |
NK | 3125102 |
A.B.S. | 18482 |
RAICAM | RD01313 |
FREMAX | BD-7342 |
BREMBO | 08.N258.21 |
ZIMMERMANN | 250.1378.20 |
BRECO | BV 6145 |
QUINTON HAZELL | BDC6068 |
National | NBD1899 |
COMLINE | ADC1275 |
AP | 15153 V |
FEBI BILSTEIN | 107729 |
BLUE PRINT | ADF124377 |
BOSCH | 0 986 479 E82 |
MINTEX | MDC82809C |
FERODO | DDF2788C |
FTE | BS7869 |
FTE | BS7869B |
SWAG | 33 10 6604 |
METZGER | 6110949 |
MEYLE | 715 523 0027/PD |
REMSA | 62516.00 |
ROADHOUSE | 62516.00 |
CAR | 1422047 |
Brake ENGINEERING | DI957152 |
HELLA | 8DD 355 126-581 |
TRISCAN | 8120 16182C |
MAXGEAR | 19-4701 |
RIDEX | 82B1826 |
OPTIMAL | BS9908C |
TRW | DF6976 |
MOTRIO | 8550502194 |
FREMAX | BD7340 |
ATE | 24011101961 |
MAGNETI MARELLI | 360406165701 |
FTE | 9082627 |
JP GROUP | 1563203000 |
WOKING | D6251600 |
ABE | C4G023ABE |
ABE | C4G023ABEP |
EUROREPAR | 1684309180 |
MAGNETI MARELLI | 361302040654 |
QUINTON HAZELL | MBD6068 |
FTE | 9072853 |
PEMEBLA | BNXBDS1560 |
NAPA | NBD5909 |
APEC | DSK3122 |
SKF | VKBD 91350 S2 |
JPN | 40H9126-JPN |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname