Uus osa | |
---|---|
Keskmeprofiil | 26,2 x 23,2 |
hoorattatootjale | SACHS |
Kaal (kg) | 6.42 |
Täiendav tooteinfo | koos survelaagriga |
Hammaste arv | 23 |
Välisläbimõõt, sidurisurveplaat [mm] | 240 |
Seeria | KIT3P (CSC) with High Efficiency Clutch |
FORD | 1 313 998 |
---|---|
FORD | 1 314 001 |
FORD | 1 314 003 |
FORD | 1317 315 |
FORD | 1320511 |
FORD | 1 320 512 |
FORD | 1320513 |
FORD | 1366370 |
FORD | 1366371 |
FORD | 1366372 |
FORD | 1405 590 |
FORD | 1 423 912 |
FORD | 1472 110 |
FORD | 1 542 335 |
FORD | 1 590 998 |
FORD | 1718210 |
FORD | 1772102 |
FORD | 1 827 889 |
VOLVO | 3065 1915 |
VOLVO | 30711062 |
VOLVO | 30750462 |
VOLVO | 3075 9485 |
VOLVO | 3078 7968 |
VOLVO | 31367314 |
VOLVO | 31367790 |
FORD | 3M517540D1E |
FORD | 3M517540D1F |
FORD | 3M517540D1G |
FORD | 3M517540D2E |
FORD | 3M517540D2F |
FORD | 3M517540D2G |
FORD | 3M51-7540-D3E |
FORD | 3M517540D3F |
FORD | 3M517540D3G |
FORD | 3M51 7A564 EA |
FORD | 3S71 7A564 AB |
FORD | 3S71 7A564 AC |
FORD | 3S71 7A564 AD |
FORD | 3S71 7A564 AE |
FORD | 3S71 7A564 AF |
FORD | 3S71-7A56-4AG |
PEUGEOT | 964719968A |
PEUGEOT | 96-487-670-80 |
FORD | RM3M517540DG |
FORD | 1 23 2811 |
FORD | RM3M517540D1H |
FORD | 3M51-7540D-1H |
Schaeffler LuK | 624 3170 34 |
---|---|
Schaeffler LuK | 624 3297 33 |
Schaeffler LuK | 624 3170 33 |
National | CK10043-54 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname