Viskoossusklass SAE | 15W-40 |
---|---|
Spetsifikatsioon | ACEA E7 |
Spetsifikatsioon | API CH-4 |
Spetsifikatsioon | API CI-4 |
Spetsifikatsioon | API SJ |
Spetsifikatsioon | API SL |
Valmistaja luba | CES 20076 |
Valmistaja luba | CES 20077 |
Valmistaja luba | EO-M Plus |
pakendi pikkus [cm] | 29.5 |
pakendi laius [cm] | 23.7 |
pakendi kõrgus [cm] | 42.8 |
Õlitootja soovitus | ACEA A2/B2 |
Õlitootja soovitus | API CF |
Õlitootja soovitus | API CG-4 |
Õlitootja soovitus | API SJ |
Õlitootja soovitus | API SL |
Õlitootja soovitus | CES 20071 |
Õlitootja soovitus | CES 20072 |
Õlitootja soovitus | EO-M |
Õlitootja soovitus | Small Man Trans Oil |
Õlitootja soovitus | WSS-M2C171-D |
Maht [Liiter] | 20 |
Pakendi tüüp | Ämber |
Õlitootja soovitus | RLD |
Õlitootja soovitus | VDS-2 |
Õlitootja soovitus | API SH |
Valmistaja luba | VDS-3 |
Õlitootja soovitus | M 3275-1 |
Valmistaja luba | RLD-2 |
Õlitootja soovitus | ACEA E7 |
Õlitootja soovitus | API CF-4 |
Õlitootja soovitus | ECF-2 |
Valmistaja luba | DDC 93K215 |
Valmistaja luba | Oil Category 2 |
Tollitariifistiku number | 27101981 |
Valmistaja luba | DTFR 15B110 (228.3) |
Õlitootja soovitus | API CH-4 |
Õlitootja soovitus | API CI-4 |
Õlitootja soovitus | RD |
Õlitootja soovitus | RD-2 |
Valmistaja luba | EO-N |
Õlitootja soovitus | DEO w/o DPD |
Valmistaja luba | Detroit |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname