Kõrgus (mm) | 67.6 |
---|---|
Kaal (kg) | 7.2 |
Piduriketta liik | sisemine õhutus |
Piduriketta paksus [mm] | 24.1 |
Minimaalne paksus [mm] | 21.9 |
Puurpilt/auguarv | 05/10 |
Välisläbimõõt [mm] | 280 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 73 |
Ava Ø (mm) | 118 |
Pealispind | kaetud |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattapoltideta |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattarummuta |
Seeria | Plus |
FIAT | 1341044080 |
---|---|
CITROEN | 16 078 720 80 |
PEUGEOT | 16 078 720 80 |
CITROEN | 42 46 L2 |
PEUGEOT | 42 46 L2 |
PEUGEOT | 42 46 L4 |
PEUGEOT | 4246.X9 |
CITROEN | 4246.X9 |
CITROEN | 42 46 Y1 |
PEUGEOT | 42 46 Y1 |
CITROEN | 4249.26 |
PEUGEOT | 42.49.26 |
CITROEN | 42.49.27 |
CITROEN | 4249.99 |
PEUGEOT | 4249.99 |
CITROEN | 4249.E2 |
CITROEN | 4249.G3 |
CITROEN | 4249.H8 |
PEUGEOT | 42.49.H8 |
CITROEN | 4249.K3 |
PEUGEOT | 42.49.K3 |
CITROEN | 46 806 233 |
PEUGEOT | 46 806 233 |
FIAT | 5 184 861 8 |
FIAT | 5174 0244 |
FIAT | 5172 8377 |
FIAT | 5184 8619 |
FIAT | 7173 8905 |
PEUGEOT | 4249 E2 |
PEUGEOT | 16 064 009 80 |
FIAT | 7177 2817 |
CITROEN | 1618878280 |
CITROEN | E169151 |
PEUGEOT | 1618878280 |
FIAT | 1300501080 |
CITROEN | 4246L3 |
CITROEN | 4246L4 |
FIAT | 1667858880 |
PEUGEOT | E169151 |
JURID | 561984JC |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 10564 |
TEXTAR | 92275105 |
BLUE PRINT | ADP154327 |
MERITOR | MBR6021 |
HELLA PAGID | 8DD 355 122-701 |
METZGER | 6110104 |
FEBI BILSTEIN | 43933 |
SWAG | 70 91 0564 |
ZIMMERMANN | 180.3013.20 |
HELLA | 8DD 355 122-701 |
BOSCH | 0 986 479 B96 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname