Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Paaristoote koodid | 016 060 0081 |
Pikkus (mm) | 307 |
Vajaminev tükihulk | 1 |
Täiendav tooteinfo | võtmeotsakuga |
Keermemõõt 1 | M12x1,5 |
Keermemõõt 2 | M12x1,5 |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
MERCEDES-BENZ (BBDC) | 204 320 38 89 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A204 320 38 89 |
MERCEDES-BENZ | 2043203889* |
MERCEDES-BENZ (BBDC) | A 204 320 38 89 |
SIDEM | 49169 |
---|---|
SPIDAN | 50370 |
BORG & BECK | BDL7216 |
FIRST LINE | FDL7216 |
MONROE | L23633 |
QUINTON HAZELL | QLS3625S |
FEBI BILSTEIN | 33485 |
DELPHI | TC2269 |
METZGER | 53041712 |
BORG & BECK | BDL7218 |
A.B.S. | 260686 |
FIRST LINE | FDL7218 |
FRAP | 3819 |
NK | 5113346 |
OCAP | 0583222 |
BENDIX | 042688B |
SWAG | 10 93 3485 |
TRISCAN | 8500 23633 |
FAI AutoParts | SS2921 |
JP GROUP | 1340401789 |
BENDIX | 045790B |
RUVILLE | 914129 |
MONROE | L23677 |
BORG & BECK | BDL7273 |
FIRST LINE | FDL7273 |
TOPRAN | 401 720 |
OPTIMAL | G7-1296 |
VAICO | V30-1851 |
FLENNOR | FL0185-H |
MAPCO | 52849 |
SKF | VKDS 348006 |
OPTIMAL | G7-1461 |
CORTECO | 49399300 |
FAI AutoParts | SS8377 |
VEMA | 26316 |
TRISCAN | 8500 23677 |
sbs | 5113346 |
MOOG | ME-LS-5679 |
RTS | 97-01450-1 |
TALOSA | 50-01047 |
TALOSA | 50-07394 |
FLENNOR | FL01383H |
METZGER | ME520 |
VAICO | V30-7548 |
VEMO | V307548 |
VEMO | V301851 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.30.282 |
Schaeffler FAG | 818 0438 10 |
LEMFÖRDER | 36863 01 |
TRW | JTS1876 |
MEYLE | 160600082 |
FEBI BILSTEIN | 280365 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname