Pikkus (mm) | 231 |
---|---|
Laius (mm) | 166 |
Kõrgus (mm) | 30 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Hulk | 2 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Seeria | VASCO FILTERS |
BMW | 64116996200 |
---|---|
BMW | 64116996209 |
BMW | 64119361717 |
BMW | 64 11 9 366 402 |
BMW | 64119366403 |
BMW | 64 11 9 361 715 |
BMW | 6411 6 996 208 |
BMW | 6411 9 366 401 |
BMW | 64 11 5 A13 762 |
BMW | 64 11 5 A1B DB6 |
BMW | 64 11 5 A1B DB7 |
BMW | 64 11 5 A29 D99 |
BMW | 64 11 5 A29 E66 |
CORTECO | 49372573 |
---|---|
CORTECO | 49372574 |
CORTECO | CC1537 |
CORTECO | CP1537 |
KOLBENSCHMIDT | 50014831 |
MANN-FILTER | CUK 23 014-2 |
HENGST FILTER | E4938LC-2 |
MULLER FILTER | FK498x2 |
MAHLE | LAK 675/2 |
BOSCH | 1 987 435 578 |
ALCO FILTER | MS-6521C |
MAHLE | LAK 675/2/S |
MAHLE | LAK 995/S |
MANN-FILTER | FP 23 014-2 |
PURFLUX | AHC710-2 |
FRAM | CFA12501-2 |
TECNOCAR | EC810-2 |
CLEAN FILTERS | NC2413CA |
LAUTRETTE | JKR7350 |
WIX FILTERS | WP2209 |
FILTRON | K 1428A-2x |
KOLBENSCHMIDT | 4831-ACC |
MAHLE | LAK 1148/1 |
MAHLE | LAK 1402/1S |
MAHLE | LAK 1402/SP |
CoopersFiaam | PCK8530-2 |
MISFAT | HB405C |
QUINTON HAZELL | QFC0460 |
MEYLE | 312 320 0028/S |
VALEO | 715835 |
SCT - MANNOL | SAK365 |
MAHLE | LA 1814/S |
KAMOKA | F522201 |
SOFIMA | S4370CA |
UFI | 54.370.00 |
MEYLE | 312 320 0029/S |
MAHLE | LAK 675/2/S P |
FIL FILTER | HCK 7354-2 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname