Kõrgus (mm) | 34 |
---|---|
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 18 |
Minimaalne paksus [mm] | 16 |
Töötlus | töötlemata |
Välisläbimõõt [mm] | 239 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 65 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma ABS- anduriteta |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattalaagrita |
Kontrolltähistus | E1 90R-02C0289/1701 |
SEAT | 6N0615301C |
---|---|
VW | 6N0 615 301 C |
SEAT | 6N0615301F |
VW | 6N0 615 301F |
COMLINE | ADC1413V |
---|---|
PILENGA | V155 |
QUINTON HAZELL | BDC4548BD |
A.B.S. | 16541S |
MAGNETI MARELLI | 353615826240 |
ZIMMERMANN | 600.3205.52 |
FERODO | DRF812S |
ACDelco | AC2242D |
LEMFÖRDER | 14398 |
BENDIX | 561981 |
FERODO | FQR812 |
FEDERAL MOGUL | DRF812S |
LEMFÖRDER | 14398 03 |
A.B.S. | 16541 OE |
COMLINE | AND6204 |
KAMOKA | 1031624 |
VAICO | V10-80045 |
QUINTON HAZELL | BSF 4548 |
KAVO PARTS | BR7219 |
CIFAM | 800-372 |
KAGER | 37-0224 |
TOPRAN | 104 027 |
BSG | BSG 90-210-021 |
FERODO | DRF812 |
PAGID | 53947 |
VALEO | 186523 |
TEXTAR | 92072000 |
JURID | 561981J |
JURID | 561981JC |
BENDIX | 561981B |
MINTEX | MDC916 |
QUINTON HAZELL | BDC4548 |
TRW | DF2780 |
FERODO | DDF812 |
FERODO | DDF812C |
FTE | BS4548 |
NK | 204756 |
BOSCH | 0 986 478 621 |
GRAF | DF29372 |
FEBI BILSTEIN | 09462 |
TRW | DF2780BP |
BREMBO | 09.6799.10 |
BREMBO | 09.6799.14 |
BREMBO | 09.6799.75 |
ZIMMERMANN | 600.3205.00 |
REMSA | 6426.10 |
ATE | 24.0118-0106.1 |
FERODO | DDF812-1 |
FERODO | DDF812C-1 |
METELLI | 23-0372 |
A.B.S. | 16541 |
MEYLE | 115 521 1020 |
CHAMPION | 561981CH |
QUINTON HAZELL | BDC4548P |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname