Keskmeprofiil | 18,65 x 15,7 |
---|---|
Väljasurvejõud(N) | 4800 |
Välisläbimõõt [mm] | 200 |
Täiendav tooteinfo | siduri surveplaadiga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos survelaagriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos sidurikettaga |
Hammaste arv | 14 |
OPEL | 1606 956 |
---|---|
OPEL | 90 540 805 |
VAUXHALL | 93185887 |
VAUXHALL | R1020070 |
VAUXHALL | R91149525 |
VALEO | 826038 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QKT770AF |
NK | 133636 |
ACDelco | AC218K |
TRW | TCK2139 |
TRW | TCK2141 |
TRW | TCK2357 |
Schaeffler LuK | 621 2377 00 |
SACHS | 3000 828 101 |
Schaeffler LuK | 620 1468 00 |
SACHS | 3000 579 001 |
SACHS | 3000 838 101 |
DELPHI | HK06308 |
DELPHI | HK06678 |
NK | 133670 |
JP GROUP | 1230411110 |
BORG & BECK | HK6678 |
COMLINE | ECK171 |
STATIM | 100.434 |
KAGER | 16-0032 |
STATIM | 100.421 |
Schaeffler LuK | 621 3027 00 |
Schaeffler LuK | 621 3028 00 |
BLUE PRINT | ADW193023 |
EXEDY | OPK2049 |
KAWE | 957802 |
MAPA | 4200209 |
SACHS | 23000838101 |
MAPA | W04200C9 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname