Keskmeprofiil | 21,91 x 20,04 |
---|---|
Väljasurvejõud(N) | 4400 |
Välisläbimõõt [mm] | 215 |
Täiendav tooteinfo | ilma survelaagrita |
Täiendav tooteinfo | siduri surveplaadiga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos sidurikettaga |
Hammaste arv | 26 |
NISSAN | 2335400QAC |
---|---|
NISSAN | 2335400QAE |
RENAULT | 7701 474 518 |
RENAULT | 7701 476 001 |
RENAULT | 7701 476 934 |
NISSAN | 7701478779 |
RENAULT | 7 701 475 839 |
RENAULT | 23354-00QAK |
DACIA | 23354-00QAK |
RENAULT | 77 01 475 361 |
RENAULT | 77 01 476 180 |
DACIA | 77 01 476 180 |
RENAULT | 77 01 478 779 |
DACIA | 77 01 478 779 |
NISSAN | 23354 BN700 |
RENAULT | 7701 475 721 |
DACIA | 7701 476 934 |
NISSAN | 23354 00QAD |
NISSAN | 23354 00QAR |
NISSAN | 23354 00QAK |
QUINTON HAZELL | QKT2831AF |
---|---|
QUINTON HAZELL | QKT2459AF |
AISIN | KN-174R |
MAPA | 3215909 |
BORG & BECK | HK2047 |
SASIC | 5104050 |
KAWE | 961800 |
BLUE PRINT | ADN130177 |
KAMOKA | KC071 |
MAPA | W03215J9 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J2001234 |
EXEDY | NSS2206 |
SACHS | 3000 951 295 |
JAPKO | 921016 |
Schaeffler LuK | 622 3223 09 |
JAPANPARTS | KF-1016 |
ASHIKA | 92-01-1016 |
STATIM | 100.738 |
DENCKERMANN | K100088 |
LUCAS | LKCA690009 |
VALEO | 826553 |
Schaeffler LuK | 622 3101 09 |
BLUE PRINT | ADN130257 |
SACHS | 3000 954 047 |
AISIN | KN-174 |
SACHS | 3000 951 695 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname